زناشویی و همسرداری

زناشویی و همسرداری- نیک صالحی

بچه به کی میره پدر یا مادر

اینکه از نظر ژنتیکی بچه به پدر و مادر برود با تعیین جنسیت فرق دارد. منظور اینکه پدر نقش مهمی در ایجاد دختر یا پسر دارد و این ویژگی های ظاهر است که والدین هر دو میتواند به بچه ی خود منتقل کند اینکه چه رنگ چشمی و یا چه میزان قدی داشته باشد.

راهکار های حفظ تناسب اندام پس از زایمان

حفظ تناسب اندام پس از زایمان ، موضوع مهمی است که بسیاری از بانوان به آن‌ اهمیت می‌دهند. در همین راستا ، دراین مطلب برای شما نکاتی را بازگو خواهیم کرد که با رعایت این نکات می‌توانید تناسب اندام خود را پس از زایمان حفظ کنید ، با ما همراه شوید .

فوت و فن همسرداری در مواقع بی پولی / چند پیشنهاد برای رهایی از بی پولی

در زمانی که جیب شما پر از پول باشد ، قطعا چرخ زندگی بسیار آسانتر و روانتر خواهد چرخید ، و مشکلات بسیار کمتری پیش و روی مسیر زندگی زناشویی شما خواهد بود ، دراین مطلب به فوت و فن همسرداری در مواقع بی پولی خواهیم پرداخت ، با ما همراه شوید .

چرا دخترها نمی‌توانند به خواستگاری بروند؟

زمانی که دختر به پسر علاقه پیدا میکند، دربعضی از موارد پسر ها دید مثبتی از اینکه دختر از ان ها خواستگاری کند ندارند و بنابراین ما روشی را برای شما عزیزان توضیح داده ایم که این کار به راحتی انجام شود.

چه طور پله پله کسی را شیفته و عاشق کنیم؟

اگر به دنبال نیمه ی گمشده ی خود هستید و میخواهید فردی را که دوست دارید, عاشق و دلبسته ی خود کنید ما در این مورد کار هایی را به شما پیشنهاد داده ایم . قانون جذب عشق را در این بخش ببینید.

شناخت ترس های قبل ازدواج!

بسیاری از افراد هستند که از ازدواج کردن می هراسند شاید مهم ترین دلیل عدم ازدواج ان ها عدم تعهد می باشد و اینکه ازدواج را به دید دیگری نگاه میکنند و اضطراب میگیرند که ما در مورد انها در این بخش صحبت کرده ایم .

چگونه بفهمم مرد مورد علاقه ام من را دوست دارد؟

دراین مقاله میخواهیم نشانه های مرد عاشق رابرای شما بیان کنیم. برای اینکه بدانید مردان چگونه عشق خود را بیان میکنند بهتر است درباره خصوصیات و تفاوت احساسات مردان بیشتر بدانید. قطعا در انتخاب آینده تان به شما کمک می کند.

مراسم عروسی به رسم ۳۰ کشور در دنیا!

هر کشور در دنیا با فرهنگ و اداب و رسوم خودش مراسم هایی دارند ولی نکته ی جالب این است که برخی از انها عجیبت ترین رسم ها را اجرا میکند که باعث جذابیت ان می شود . این بار مراسمات ازدواج را برای شما توضیح داده ایم .

چگونه همسرتان را برای همیشه عاشق خود کنید

یکی از اصل های مهم ازدواج موفق داشتن رابطه ی عاشقانه بین زن و مرد می باشد .و مهمترین عامل هم این است که زن و مرد در زندگی مشترک باید پشتیبان همدیگر باشند و یکدیگر راب ه آرامش برسانند.

چه مجردید چه متاهل، حتما بخوانید!

همانطور که بارها شنیده اید ازدواج، بهترین فرصت برای رشد روحی و رسیدن به کمال است. و افراد مجرد باید با تقویت روحیه ی بهتر و متاهل با دانستن اطلاعاتی پا به عرصه ی زندگی بگذارند. توصیه های اخلاقی را دراین بخش ببینید.

روش‌های ابراز عشق در دوران نامزدی

از جذاب ترین و پر هیجان ترین دوره ی زندگی هر انسانی دوره ی نامزدی می باشد . دورانی که دختر و پسر سعی می کنند نسبت به هم شناخت بیشتری کسب کنند. در این مجموعه بهترین روش های عشق بازی در نامزدی را برای شما بیان کرده ایم .

دختران ایرانی، دربه‌در به دنبال شوهر خارجی!

از موضوعات حساسی که این روز ها اتفاق زیاد می افتد ازدواج با اتباع خارجی یا بیگانه می باشد . که به دلیل دخالت حاکمیت ملی کشورها ممانعت هایی هم وجود دارد. قوانین ازدواج این شکلی را در این بخش ببینید.

خواهر زنم مدام علیه من به همسرم خط می‌دهد!

زوج های جوان امروزه بعد از اشنایی با هم دوست دارند یک زندگی مستقلی داشته باشند و به دور از دخالت های دیگران از زندگی خود لذت ببرند . در این مجموعه اختلاف با خانواده همسر را بیان کرده ایم .

عاشق شدن و دل دادن در ازدواج

شاید بار ها در در زندگی زناشو یی بار ها از دیگران دیده ایم به دلیل نداشتن هیجانات مربوط به ابتدای ازدواج دچار مشکل میشود .نشانه های عاشق شدن را در این بخش ببینید.

آشنایی با دنیای زنان و مردان

مرد و زن زمانی که یکدیگر را بخواهند و همدیگه را بفهمند میتوانند به سازش و ارامش برسند. آگاهی از ویژگی های رفتاری زنان و مردان باعث سازس بین این دو نفر میشود و در این صورت شاهد ازدواج ها و رابط موفق خواهیم بود. .

چیزایی که نباید در رابطه با همسرتان تحمل کنید!

انسان ها در تعاملات خود گاهی باعث اذیت یکدیگر می شوند. از مواردی که اعتماد به نفس فرد را پایین می اورد آزار روانی یا کلامی می باشد. این ازار میتواند در روابط زناشویی مشکلاتی را ایجاد کند . که ما به بعضی از موارد ان اشاره کرده ایم .

هنر عشق ورزی و زناشویی

از عوامل تعیین کننده ی رضایت بین زن و شوهر در روابط زناشویی وجود عشقی است که بین انها ایجاد میشود و باعث ایجاد سلامت روان می شود . روابط زناشویی از نظر روانشناسی اهمیت فراوانی دارد و به سلامت جامعه کمک می کند.

شش کار زنانه برای دیوانه کردن مردها!

در تمام طول تاریخ زنان و مردان به دنبال این بودند که بتواند برای هم جذاب باشند. راه های زیادی برای جذب اقایان وجود دارد که ما در این مقاله راه های اشتباه و درست را برای شما بیان کرده ایم شما میتوانید با مطالعه این مقاله راه های جذب مردان را بدانید.

با این تیپ مردها ازدواج نکنید

ما دراین بخش تصمیم داریم که به شما بیان کنیم که با چه تیپ پسر هایی ازدواج نکنید. یکی از این تیپ ها خشن و عصبانی بودن پسر ها و اقایان می باشد. ویژگی های پسر نامناسب برای ازدواج را دراین مجموعه ببینید.

هفت علت اشتباه در انتخاب همسر

انتخاب عشق با چشم های بسته پیامدهایی را به دنبال دارد. برای داشتن یک زندگی مشترک حتما باید معیار هایی را داشته باشید ما در این مجموعه به علت های اشتباه در انتخاب همسر اشاره کرده ایم.

۸ اعتراف مردانه: چرا خیانت کردم؟

بسیاری از خانواده ها مشکل خیانت را در زندگی خود تجربه میکنند. ممکن است برخی افراد به دلیل کمبود محبت از طرفین خود دچار مشکل شوند و همین را بهانه ای برای خیانت قرار دهند و به هین دلیل به همسر و فرزندان خود اسیب وارد کنند.

برای وزن‌گیری جنین در هفته‌های آخر بارداری چه کنیم؟

هر چه قدر اطلاعات بارداریتان بیشتر باشد به سلامت فرزندتان کمک بیشتری خواهید کرد. در هفته های اخر بارداری باید بهترین تغذیه را داشته باشید تا کودک شما بتواند به رشد مناسب و وزن نرمال برسد .برای وزن‌گیری جنین در هفته‌های آخر بارداری مطالب ما را دنبال کنید .

کدام دسته‌ از خانم‌ها احتمال بارداری خارج از رحم دارند؟

یکی از مشکلات بارداری, بارداری خارج از رحم است و این اتفاق در صورتی می افتد که تخمک ها از تخمدان ها به رحم منتقل شوند. برای اطلاعات بیشتر و مراقب از خود در این گونه موارد مطالب ما را دنبال کنید تا بتوانید یک بارداری سالم و بدون دغدغه داشته باشید.

با این راهکار ساده در زندگی مشترک عاشق بمانید

وقتی دو نفر با هم زندگی میکنند بعد از مدتی این عشق کم کم در زندگیشان کمتر میشود وبه یک حالت عادی در می اید. زنده نگه داشتن یک رابطه عاشقانه سخت است ولی شدنی است و نیاز به داشتن یک سری راهکار دارد.

برای جلوگیری از جنگ و دعوای فرزندان چه باید کرد

بچه ها گاهی با هم دعوا و مشاجره میکنند و پدر و مادر نباید از این دعوا واهمه و ترسی داشته باشند ولی در عوض باید ان ها را مدیریت کنند ولی به شکل درست. علل دعواهای خواهران و برادران را در این بخش ببینید.

خیانت در فضای مجازی

امار در گذشته نشان میدهد که خیانت در مردان بیشتر از زنان بوده است که امروزه امار خانم ها هم بالا رفته است . در این مجموعه نشانه های خیانت مردان و زنان در فضای مجازی را جمع اوری کرده ایم که به شما برای دوری از این مشکل کمک می کند.

دختر خانم هایی که ازدواج نکرده اید لطفا توجه کنید!

دختر ها و پسر ها قبل از ازواج باید شناخت کامل از هم داشته باشند و شناخت می تواند بقای یک زندگی را فراهم آورد. نکته ی مهم این است که برای پیدا کردن همسر مناسب با ید چه گزینه هایی را در نظر داشت را در این مجموعه بیان کرده ایم.

رسم عجیب ازدواج در مالزی

عجیب ترین مراسم ازدواج را در کشور مالزی خواهید یافت .هر چند بعضی از مراسم ها شبیه مراسم ازدواج ایرانیان است ولی اداب و رسوم خاصی هم برای خود دارند. شما میتوانید برای دانستن مراسم سنتی این کشور مطالب ما را دنبال کنید .

ترفندهای عالی برای فراموش کردن عشق سابق!

هیچ‌چیز به اندازۀ سر شلوغی شما را از فکر کردن به او خلاص نمی‌کند. هرچقدر هم که آدم توانایی باشید و قدرت فکر کردن هم‌زمان به چند موضوع را داشته باشید، وقتی به معنای واقعی کلمه ذهنتان درگیر کاری بشود، نمی‌توانید او را در اولویت‌های فکری‌تان بگذارید.

چگونه همسر خود را آرام کنید

اگر همسری خشمگین دارید و نمی دانید زمان عصبانیت وی چطور با او برخورد کنید در ادامه همراه شوید زیرا به موضوع آرام کردن همسر عصبانی پرداخته ایم.

خواستگاری به سبک سنتی یا مدرن؟!

اگر قصد ازدواج دارید و نمی دانید به صورت سنتی یا مدرن با همسر آینده تان آشنا شوید در این مطلب همراه شوید زیرا به موضوع خواستگاری سنتی یا مدرن پرداخته ایم.

چرا کیسه آب جنین پاره می‌شود

دوران بارداری روزهای پرتنشی برای مادر باردار می باشد و یکی از اضطراب های مادر می تواند پارگی کیسه آب باشد در این مطلب به موضوع علت پاره شدن کیسه آب پرداخته ایم.

اجاره کردن رحم

از جمله روشهای ناباروری که در سالهای اخیر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از رحم اجاره ای است در این مطلب به موضوع شرایط اجاره کردن رحم پرداخته ایم.