مارس 2017 - زناشویی

عبور از مشکلات در زندگی زناشویی!

سعی کنید رابطه زناشویی تان را نجات دهید و آن را به حال خود رها نکنید در مورد تمایلات و خواسته هایتان با همسرتان صحبت کنید و همیشه وقتی برای خودتان داشته باشید اجازه ندهید مشکلات زندگی رابطه شما را برهم بزند و تحت تاثیرقرار دهد سعی کنید اطلاعات خود را در مورد خصوصیات اخلاقی همسرتان با استفاده از کتاب ها و منابع مختلف افزایش دهید و در رفتارتان با همسرتان قدری تغییرات مثبت ایجاد کنید .

مشکلاتی که پس از طلاق بوجود می آید!

دور ریختن عکس‌های یادگاری یکی از اولین کارهایی است که برخی افراد بعد از طلاق انجام می‌دهند؛ درست است که کنار گذاشتن نشانه‌های زندگی تاریک گذشته می‌تواند به ما در کنار آمدن با شرایط جدید کمک کند، اما مواظب باشید از آن طرف بام نیفتید.

پیامدهای خیانت کردن به همسر!

خیانت از جمله نکوهیده ترین اعمالی است که هر فردی ممکن است مرتکب آن شود. یکی از ناپسند ترین انواع خیانت ها خیانت به همسر است که مربوط به جنسیت خاصی هم نیست هم زن و هم مرد می توانند مرتکب این امر شوند. اما این تمام ماجرا نیست! خیانت کردن عواقب خطرناکی را نیز برای فرد در پی دارد. با دکتر سلام همراه باشید.

جلوگیری از ارضا شدن در رخت خواب چگونه است؟!

قطعا تمام آقایان تجربه ارضای جنسی در خواب را داشته اند که با خروج منی در حین خواب همراه است. این عمل احتلام نام دارد و در اثر برخی متابولیسم های بدن رخ می دهد. این امر گاهی به صورت غیر طبیعی رخ می دهد و می تواند نشانه ای از بروز بیماری در فرد باشد. 

عوارض جانبی مسافرت هوایی در دوران بارداری!

اگر در ماههای نخست بارداری می خواهید به سفر بروید بهتر است طبق دستور پزشک اقدام کنید تا از عوارض جانبی مسافرت برای جنین تان اطلاع داشته باشد برخی موارد را در نظر بگیرید تا بارداری سالمی را پشت سر بگذارید.

مراقب اختلاف سنی تان با همسر آینده تان باشید!

مراقب اختلاف سنی تان با همسر آینده تان باشید به تازگی شاهد افزایش سن زنان نسبت به مردان در ازدواج هستیم به گونه ای که زوجه از همسرش بزرگتر است آیا این موضوع در ازدواج این افراد تاثیری خواهد گذاشت یا خیر ؟ بزرگتر بودن دختر نسبت به پسر در زندگی مشترک چه آسیب ها و مشکلاتی به وجود خواهد آورد ؟نظر روانشناسان و مشاورین خانواده در این زمینه چیست ؟

علایم کمبود هورمون پروژسترون چیست؟!

پروژسترون هورمونی است که وظیفه تنظیم و تحریک اندام های مختلف بدن را بر عهده دارد. این هورمون در تخمدان ق کلیوی وها، غدد فو جفت ( هنگام بارداری ) تولیذ می شود.

نشانه های عاشق شدن را بدانید!

از عشق می توان به عنوان روحانی ترین بعد انسان یاد کرد. عشق ابعاد و انواع مختلفی دارد؛ از عشق به خدا تا عشق به هم نوع و … اما بارز ترین نوع عاشق شدنن عشق به جنس مخالف است. عاشق شدن نشانه های مختلفی دارد و باعث به وجود آمدن تغییراتی در فرد خواهد شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. 

تفاوت دوران نامزدی با دوران ازدواج!

شاید بتوان گفت که دوران نامزدی از جمله شیرین ترین دوران زندگی هر فردی است. در این دوران همه چیز بر وفق مراد است و زن و مرد عاشقانه یکدیگر را دوستت دارند و برای داشتن یکدیگر حاضرند هرگونه از خودگذشتگی را نشان دهند. اما برای پایداری زندگیتان لازم است تا در دوران بعد از ازدواج نکات مهمی را رعایت کنید.

مراقبت از کودک در ایام عید نوروز!

هر تغییر فصلی، دغدغه‌های متفاوتی برای افراد به همراه دارد به‌ویژه برای پدر و مادرهایی که به‌شدت به فکر سلامت فرزندان‌شان نیز هستند و مراقبند از آسیب‌هایی احتمالی که ممکن است با تغییر شرایط در انتظار کودک‌شان باشد جلوگیری کنند.

راه های کاهش استرس در خواستگاری!

کاهش استرس در خواستگاری کاهش استرس در خواستگاری , اغلب افراد در جلسهٔ خواستگاری دچار استرس و اضطراب می‌شوند.برخی از پسران در برابر این استرس تسلیم می‌شوند و سراسر جلسهٔ خواستگاری سکوت اختیار می‌کنند و به تماشای صحبت‌های اعضای خانواده‌شان با خانواده دختر می‌نشینند.این روش مناسبی برای غلبه بر استرس روز خواستگاری و داشتن یک […]

کاهش سن ازدواج در جوانان با این ترفندها

افزایش یافتن سن ازدواج یکی از جدی ترین آسیب هایی است که در کمین جوامع است. با یک حساب سر انگشتی بین سن ازدواج والدین و جوانان امروزی درخواهیم یافت که هرسال و با ورود نسل های جدید سن ازدواج نسبت به نسل قبل افزایش می یابد و این امر پیامد های خطرناکی را برای سلامت جامعه در پی خواهد داشت.