دسامبر 2016 - فرهنگی

هما خاکپاش و واکنش نسبت به وضعیت پیشکسوتان سینما !

بخش اعظمی از هنرمندان امروزه مستأصل، افسرده و درمانده شده اند اما مسئولان حتی حالی از آن ها نمی پرسند و ما همواره شعارهای زیبای حمایت از هنرمندان و سینماگران را از زبان آن ها می شنویم اما در عمل هیچ نمی بینیم!

خاطره پروانه معصومی از گورخوابهای یک روستا در مقبره خانوادگی‌ شان!+عکس

پروانه معصومی بازیگر تلویزیون گفت: روزی به آرامستان فرحزاد و مقبره خانوادگی‌مان رفتم که بر مزار والدینم فاتحه‌ای بخوانم، دیدم گویا از زیر زمین صدای حرف زدن می‌آید. نزدیک رفتم دیدم خانواده‌ای ۷ نفره در زیر زمین در یکی از گورها زندگی می‌کنند. حالا بعد از گذشت این همه سال باز هم شاهد وجود چنین آدم‌هایی هستیم که در واقع مرگ را زندگی می‌کنند.

اصغر نقی‌ زاده بازیگر کشورمان : ابراهیم حاتمی کیا همچنان رفیق من است!

اصغر نقی‌زاده بازیگری که با ایفای نقش در آثاری نظیر «از کرخه تا راین» و «آژانس شیشه‌ای» ابراهیم حاتمی کیا در کانون توجه مخاطبان قرار گرفت ورای آثار سینمای دفاع مقدس سابقه ایفای نقش در گستره متنوعی از نقش‌ها را دارد؛ از کمدی‌های روتین مانند «ده رقمی» تا آثاری اجتماعی مانند «دستهای خالی» و فیلمی در گونه وحشت به نام «کلبه».

بیماری آتنه فقیه‌ نصیری بازیگر زن کشورمان در چه مرحله ای قرار گرفته است؟!+عکس

آتنه فقیه نصیری از جمله بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان است که بسیاری او را در نقش های ماندگاری مانند خاله سارا می شناسند، ‌پزشک جوانی که در یک روستا حضور داشت و البته این اواخر با سروش صحت و سریال شمعدونی هم یک بار دیگر از طریق تلویزیون مهمان خانه های مردم شد.

بزرگترین مشکل زنان هندی از زبان دیا میرزا بازیگر بالیوود در گفتگو با آزاده نامداری!

به گفته این بازیگر تعیین جنسیت قبل از تولد در هند غیرقانونی است چراکه در بعضی مناطق با تعیین جنسیت و مشخص شدن فرزند دختر آن را سقط می‌کنند، اما در حال حاضر دولت در برخی مناطق از به دنیا آمدن فرزند دختر به دلیل افزایش غیرطبیعی متولدین ذکور حمایت کرده و به خانواده‌ها کمک می‌کند تا فرزند دختر خود را به دنیا آوردند.

با سریال همسایه ها نمی توان چند ساعت مجانی خندید!

این همه دم دستی ساختن انصافا راضی کننده نیست. با جیغ زدن و خل‌بازی و لهجه درآوردن که نمی‌شود ایجاد فضای طنازانه کرد. پس مخاطب با چه سرگرم شود؟ چندتا خانواده و اتفاقات روزمره که کارکترهایش از خنگی، کمی خنده‌دار به نظر می‌رسند؟

دلایل عدم موفقیت برنامه‌ های شب یلدا در سال ۹۵ چه بود؟!

نتایج نظرسنجی‌ از کاربران نشان می‌دهد که بیشتر مخاطبان از هیچ‌کدام از برنامه‌های تلویزیون در شب یلدا راضی نبودند. اتفاقی که نشان از ضعف شدید برنامه‌سازان تلویزیون در ارائه ایده‌هایی جدید در تولید این‌گونه برنامه‌ها دارد.