منوچهر هادی پرکار ترین کارگردان این سالها بوده است و در تلویزیون و شبکه خانگی و سینما کارهای او به نمایش درامده است. یکتا ناصر و دخترش سوفیا از نگاه دوربین همسرش منوچهر هادی را در ادامه ببینید.
حضور یکتا ناصر در کارهای منوچهر هادی از آنها تیمی ساخته است که این سالها بسیار پرکار بوده اند . یکتا ناصر که با بازی در با من بمان حمید لبخنده دیده شد به گفته برخی کاربران مجازی شباهت زیادی به سوفیا لورن دارد که البته انتخاب نام سوفیا برای دخترش هم بی دلیل نبوده است. یکتا ناصر و سوفیا را در نیک صالحی ببینید.
یکتا ناصر و سوفیا دخترش
مادر و دختر
جایی بودیم سه تایی
یکتا منو رسوند آموزشگاه و قرار شد با گوشگله پیدر چند دیقه بیان سر کلاس من.
یکی از هنرجو هام داشت اجرایی انجام میداد دیدم مادر و دختر محو تماشا هستند.
حال عجیبی بود دوتا عشقای زندگیت بیان سر کلاست. دوربین گوشیمو فعال کردم که یه فیلم کوتاهی ازشون بگیرم.
فلش دوربین روشن شد و نکته جالب واکنش سوفیا و با کمی تاخیر یکتاست.
چقدر شبیه و جالب.
هردو اول به نور فلش و بعد منو نگاه میکنن.
منوچهر هادی دیگر این روزها نامی آشنا برای مخاطب سینما و سریال در ایران است. منوچهر هادی، کارگردان و فیلمنامه نویس، متولد ۱۳۵۱ در تهران است. او که اکنون یکی از پرکارترین و شاید پرکارترین کارگردان ایران است، فعالیت خود را در این زمینه پس از اخذ دیپلم آغاز کرده است. وی در سال ۱۳۸۵ نخستین فیلم خود به نام تلاطم را ساخت و پس از آن در همان سال چند تله فیلم دیگر را نیز کارگردانی کرد.
پیش از این منوچهر هادی در سمت دستیار کارگردان با فیلمسازان بنامی، چون اصغر فرهادی کار کرده و تجربههایی بدست آورد. در این سالها منوچهر هادی به صورت متنوع در رسانههای تلویزیون، سینما و شبکهی خانگی فعالیت داشته است.
گر بخواهیم آثار منوچهر هادی را در ژانر خاصی قرار دهیم میتوانیم بگوییم که او کارگردانی است با فیلمهای واقع گرا که به نظر میرسد خواسته تا همواره مسائلی اجتماعی را مطرح کند. اما اینکه نگاه او به مسائل واقعی اجتماع چگونه است جای تامل و بررسی دارد. همانطور که گفته شد هادی در سه رسانه سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی فعالیت زیادی داشته است.
اگر بخواهیم به فیلمهای سینمایی منوچهر هادی نگاه کنیم باید بگوییم که او از سال ۱۳۸۶ که رسما کارگردانی سینما را آغاز کرده است، در طیف وسیعی آثار خود را گنجانده است. شاید به همین دلیل است که نمیتوان دقیقا گفت که دغدغههای منوچهر هادی چیست و در کل چه میخواهد به مخاطب خود بگوید. وقتی به آثار سینمایی هادی از ابتدا یعنی فیلم قرنطینه تا رحمان ۱۴۰۰ میبینیم که در جاهایی او خواسته نگاهی تازه به مسائل اجتماعی و انسانی بیندازد، ولی همگام با این او دغدغهی گیشه و تجاری بودن فیلمهای خود را نیز داشته است.
اینستاگرام ـ پارس نیوز