سریال نجلا با دوستی بازیگران این سریال شده است که در صفحه شخصیشان این موضوع را تاکید می کنند. استایل متفاوت بازیگران نجلا ۲ محیا دهقانی در کنار سوگل طهماسبی و دوستانش را در ادامه ببینید.
سریال نجلا ۲ بازیگر جدیدی را که جایگزین سارا رسول زاده شده بود را معرفی کرد اگر چه بازی خوب محیا دهقانی نتوانست ضعف های فیلمنامه را پوشش دهد اما چهره جدید سریال با بازیگران دیگر به شدت هماهنگ شد. بهترین بازی محیا دهقانی برای فیلم ماجرای نیمروز است. استایل بازیگران نجلا ۲ را در نیک صالحی ببینید.
استایل بازیگران نجلا ۲
دلی دیرم خریدار محبت
کز او گرم است بازار محبت
لباسی دوختم بر قامت دل
زپود محنت و تار محبت
🌺🌺🌺🌺🌺بابا طاهر
دکتر درجه۱
#دکتر #پوست #زیبایی #زنانه #دخترانه #درجه_یک
#سوگل_طهماسبی #محیادهقانی ❤️🌺❤️در کنار عزیزان درجه یک
کلیشه دستمالیشده کاراکتر «نجلا» در فصل دوم
این منتقد در عین حال دربارهی تفاوتهای غریب شخصیت «نجلا» در دو فصل نیز اظهار کرد: فصل اول نجلا با محوریت دختری عراقی (ایرانی) روایت شد که دیدار پسرش حسین را در گروی پاسخ مثبت به معشوق پیگیرش (عبد) قرار داد و … . عمده جذابیت سریال به تیپسازی از نجلا اختصاص داشت. پرستاری محکم در مواجهه با دیگران. بازی و گریم تا لهجه سارا رسول زاده، خصوصا اکتهای شرمگینانه و با حیای او در نگاه به خواستگاران (دوربین)، چهره زمخت اما جذاب با ابروها و کلا سر و ریخت غیرآشنایش، از جمله فاکتورهای مهم در ایجاد اتمسفر نمایش بود.
در واقع موتور محرکه درام هم بود به طوری که عبد (حسام منظور) و رقیبش (هدایت هاشمی) مجبور بودند
در عین اینکه خود را بالا بکشند، حد و حدود خود را در برخورد با نجلا حفظ کنند.
این ویژگیها صحنههایی غیر آشنا و بکر را به وجود میآورد. اما در نجلای جدید از آن دختر سرکش و محکم خبری نیست
و جایش را دختری با سر و ریخت آشنا در بقیه سریالها گرفته است. شاید توجیه سازندگان از چنین گریمی برای محیا دهقانی این باشد
که در این بخش داستان رابطه نجلا و عبد نزدیک شده و آن حیا و اقتدار زنانه لازم نبوده است؛
درحالی که همین اشتباه در پرداخت تیپیکال نجلا پاشنه آشیل کار شده است.
تغییر بازیگر نجلا
وی ادامه داد: اینکه تا حدودی آناتومی صورت دهقانی شبیه رسول زاده بوده است قابل پذیرش است
ولی چرا باید رنگ پوست او تا لهجهاش تغییر کند؟ چنانکه حالا ما با نجلایی عروسکی از نوع مرسوم مواجه باشیم. دختری که در نگاههایش به عبد (دوربین) هم آن وجاهت و بکری و غیر آشنا را نداشته باشد.
اصلا برای مخاطب مهم نیست که چرا و به چه دلیلی بازیگر قبلی در فصل جدید حاضر نشده است،
مهم این است که چرا عوامل سازنده نتوانسته اند ویژگی های بازیگر قبلی را در پرداخت بازیگر جدید رعایت کنند
تا آنجا که نجلای فعلی چیزی جز کلیشه دستمالی شده از نمونه های بسیار زنان با چنین دک و پزی (خصوصا ابروها و چشمان کم فروغ متعلق با اقوام عربی ایرانی) نیست.
اینستاگرام ـ ایسنا