آشپزی با مادر خانواده بسیار لذت بخش است. و این بهانه ای شده است برای یک برنامه شاد در شبکه ۵ سیما که از حضور دو بازیگر خانم و دخترانشان استفاده کرده است. لاله صبوری و زهرا داوودنژاد در کنار دخترانشان آشپزی با مامان شبکه پنج را در ادامه ببینید.
برنامه های آشپزی همیشه طرفداران خود را دارند و هرکسی علاقه به این مدل برنامه ها دارد می تواند شبکه ۵ تهران را دنبال کند. حضور افراد سرشناس به همراه فرزندشان برنامه آشپزی با مامان شبکه پنج را به شدت پر بازدید کرده است. حضور لاله صبوری و زهرا داوود نژاد و دخترانشان در این برنامه را در نیک صالحی ببینید.
آشپزی با مامان شبکه پنج
📺 ” لاله صبوری ” و دخترش با ” زهرا داوودنژاد ” و دخترش امشب در مسابقه « آشپزی با مامان » به رقابت می پردازند .
مسابقه « آشپزی با مامان » در شب های نوروز ساعت ۲۳ به روی آنتن شبکه پنج سیما می رود .
«سهیلا شماره ۱۷» فیلمی مستقل است که با وجود تعدد لوکیشن به شکل واضحی جمع و جور و کم خرج ساخته شده. فیلمی که با توجه به ساختارش، بیشتر از آن که یک فیلم سینمایی باشد شبیه به یک تله فیلم خوش ساخت است. همین ساده بودن فیلم در میزانسن کمک کرده به مستند نزدیک شود.
نقد سهیلا ۱۷ با بازی زهرا داوود نژاد
سهیلا دختریست مجرد که در آستانه چهل سالگی بنا به توصیه پزشکش و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند. سوژهای که به راحتی میتوانست منجر به تولید فیلمی تبلیغاتی و شعارزده درباره فواید ازدواج زود هنگام باشد، با هوشمندی کارگردانش به یک اثر زنانه تبدیل شده است که بیشتر از آن که سهیلا را به دلیل ازدواج نکردن ملامت کند، سعی میکند رفتار جامعه پیرامون او را نقد کند. جامعه مردسالاری که سهیلا را باوجود شخصیت شوخ و شیرینش به سمت افسردگی سوق میدهد. جامعهای که در آن زنان تنها در کنار مردان تعریف میشوند و اگر به هر دلیلی نتوانند نقش همسر و مادر را داشته باشند با افزایش سنشان مجبور میشوند توهین و تحقیرهای زیادی را از طرف دوست و آشنا تحمل کنند.
بیانصافیست اگر به بازی زهرا داوودنژاد بعنوان مهمترین نقطه قوت فیلم اشاره نکنیم. او با درک درست شخصیت، از برون گرایی آن کاسته و به نقش آرامش و عمق بخشیده است. زهرا داوودنژاد که قطعا بخش قابل توجهی از بازی روان خود را از تجربه همکاری با پدرش(علیرضا داوودنژاد) دارد، سعی کرده از شیرینی و بانمکی ذاتی خود به نقش اضافه کند تا تلخی آنچه بر او میگذرد بیننده را پس نزند.
در مجموع فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» با توجه به زمان کوتاهش فیلم خوشریتمی از آب درآمده که جز در نیمه ابتدایی آن سکانسهای کشدار و خسته کننده ندارد. فیلم کم ادعایی که گرچه در داستانگویی ضعیف است اما در بخش شخصیتپردازی خصوصا شخصیت اصلی داستان، قابل قبول ظاهر شده و توانسته تا حد زیادی موقعیت بغرنجی که سهیلا در آن گرفتار آمده را باورپذیر به تصویر بکشد.
اینستاگرام ـسینما تیکت