زیبایی

زیبایی- نیک صالحی

نزدیک ترین مشاغل زیبایی به شما

رفتن به سالن‌های زیبایی تهران یا سالن زیبایی خاص که باید یک مسیر پر ترافیک را برای رسیدن به آن‌ها طی کرد .اما با یک جستجوی کوتاه در ( پلفترم سالن بیوتی )  پیش رو خیلی راحت می‌توانید نزدیک ترین سالن زیبایی خود را بیابید و از شر این همه دردسر خلاص شوید!

در مورد تزریق ژل و چربی زیر پوست و پرکردن چه می دانید!

تزریق چربی به صورت یک روش جراحی کم تهاجم برای زیبایی ظاهری است . تزریق ژل روشی موثر در زیبایی و جوانسازی پوست صورت و بدن است. همان طور که میدانیم افراد به دلیل افزایش سن یا لاغری امکان دارد افراد در پوست صورت خود دچار مشکلاتی مانند چین و چروک شوند، پس با ما همراه باشید.

رسیدگی به ناخن ها با این روش ها

همه دوست دارند ناخن‌های زیبا و مرتبی داشته باشند به‌ویژه داشتن ناخن‌های بلند و یکدست همیشه برای خانم‌ها مسئله مهمی بوده است. درمان‌ها و تونیک‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای درمان ناخن‌های آسیب دیده از آنها استفاده کنید، ما در اینجا روش طبیعی برای مراقبت از ناخن های شکننده را توضیح داده ایم.

چگونه ابروهایی که مرتب نیستند را آرایش کنیم؟

داشتن ابروهای زیبا تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد ، داشتن ابرو های پر پشت و خوش فرم آرزوی هر کسی است تا زیبایی صورت و چشمانشان را آشکار کند، برای اینکه ابروهای شما در بهترین حالت جلوه کنند باید آنها را به گونه‌ای اصلاح کنید تا با فرم صورت شما متناسب باشند.

آشنایی با یک رژلب جدید

یکی از لوازم پرکاربرد که از اجزاء لوازم آرایشی است و همه ی خانمها توجه زیادی به استفاده از آن در آرایش روزانه خود می کنند استفاده از رژ لب است. رنگ صورتی رژ لب، یکی از پرطرفدارترین رنگ هایی است که در استفاده روزمره کاربرد بسیاری دارد. وقتی عجله دارید یا حوصله‌ی انجام آرایش برای یک مهمونی دوستانه را ندارید، احتمالا استفاده از رژلب اولین چیزی است که به ذهن می‌رسد تا ظاهری مرتب پیدا کنید.

اصلاح و نظافت بدن با تیغ

در این بخش قصد داریم نکات مهم برای اصلاح موهای زائد با تیغ را به شما اموزش دهیم . اشتباهات رایج در اصلاح موهای زائد صورت و بدن وجود دارد که ما ان ها را دراین بخش بیان کرده ایم .

آموزش تهیه فونداسیون مناسب برای صورت!

فونداسیون‌ها انواع مختلفی دارند که هر یک روش خاصی برای استفاده دارد. اگر با این مواد آرایشی آشنا نیستید این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید فونداسیون آرایشی چیست. برای انتخاب فونداسیون مناسب باید ابتدا از تشخیص نوع پوست خود شروع کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه از علائم جوش ها خلاص شویم؟

جای جوش برای بسیاری از افراد یک مشکل است و به دنبال راه درمان ان هستند . دراین بخش قصد داریم بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و لک را برای شما بیان کنیم .

چگونه خط اخم را از صورت مان از بین ببریم؟

درمان و رفع چروک پیشانی و خط اخم با چند روش امکان‌پذیر است، مانند تزریق بوتاکس، فیلر، لیفت با نخ، درم آبریژن، لایه‌برداری یا لیزر. خط اخم یکی از شایعترین عوارض پوستی است که به چهره، حالتی عبوس و گرفته می دهد و رفع آن برای بسیاری از افراد دغدغه است. در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه عطر دوام بیشتری پیدا می کند

ما در متن زیر برای شما روش برای بیشتر کردن ماندگاری بوی عطر و ادکلن را آموزش داده ایم. اگر می خواهید ادکلن شما در تمام طول روز دوام بیاورد، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. روش های بالا بردن پخش بوی عطر را با هم در مقاله زیر می خوانیم. اولین و مهم‌ترین دلیل ماندگاری بوی عطر ، میزان غلظت اسانس به کار رفته در فرمولاسیون آن است.

۴ مورد برای میکاپ لب با ماتیک قرمز

اصول استفاده از رژ لب قرمز در آرایش را با هم در مقاله زیر می خوانیم. هر وقت به چیزی کلاسیک , جسورانه فکر کنیم، رژلب‌های قرمز به ذهن ما می‌رسند. رژ لب قرمز دارای طیف رنگی متنوع و زیادی است که استفاده از هر طیف آن با هر رنگ پوستی مطابقت دارد. استفاده از رژ لب، از بخش‌ های اصلی آرایش کردن است.

از افتاگی پلک هایتان پیشگیری کنید!

چشم های ما از اجزای ظریفی تشکیل شده اند. یکی از مهم ترین قسمت های چشم ما اسنان ها پلک هایمان است که مهم ترین بخش برای مراقبت از قسمت درونی چشم ها هستند.

صابون محبوب خود را بسازید

ما در متن زیر سعی بر آن داشتیم تا ایده هایی برای ساخت صابون در خانه را به شما آموزش بدهیم. با روش هایی بسیار ساده می توان پرکاربرد ترین محصولات بهداشتی که در هر خانه ای پیدا می شود، ساخت. ساخت صابون خانگی این روزها بسیار محبوب شده است. با ما همراه باشید.

بهترین روش کاشت مو در ایران ( کاشت مو به روش SUT)

در مقاله پیش‌رو تلاش کردیم بهترین روش کاشت مو در دنیا را که در ایران نیز متداول است مورد بررسی قرار دهیم. همه متدهای ذکر شده در حال حاضر جز روش‌های بسیار رایج در انواع روش کاشت مو هستند. برای اانتخاب بهترین روش کاشت مو در ایران با ما همراه شوید .

راه سریع برای زیبا شدن

برای مراقبت از پوست و مو همیشه لازم نیست از محصولات بهداشتی گران‌قیمت استفاده نماییم. اصلا لازم نیست برای زیباتر شدن به صورت طبیعی وقت و تلاش زیادی صرف کنید. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است. ما در متن زیر برای شما روش عالی و کاملا طبیعی برای زیباتر شدن را آورده ایم.

داروهای خانگی برای تقویت مو های بلند

ما در متن زیر روشهای طبیعی و خانگی برای تقویت و رشد سریع مو ها را برای شما آورده ایم. اگر از کم مویی و بد رشد بودن موهایتان ناراضی هستید، پیشنهاد میکنیم متن زیر را مطالعه بفرماید و بهترین داروهای گیاهی برای تقویت موی سر را بشناسید. با ما همراه باشید.

درباره جراحی پیشانی چه می دانید؟!

میل به زیبایی این روزها هر روز زیبا و زیبا تر می شود. اینکه بشود با استفاده از تکنولوژی های جدید و در کلینیک های زیبایی عیب هایی که در صورت و یا بدن احساس می شود را برطرف کنید بسیار پر طرفدار شده است.

اگر خواهان گونه‌هایی برجسته، بینی باریک تر و یا پیشانی کوچکتر هستید , بخوانید

تغییر در بینی می‌تواند تأثیر چشمگیری بر ویژگی‌های صورت و حتی زیبایی کلی آن داشته باشد. یکی از تکنیک‌های جراحی برای ایجاد برجستگی گونه استفاده از پروتز است. بکار بردن ترکیبی تکنیک‌های هایلایت و کانتورینگ، ضمن پوشاندن معایب صورت، ویژگی‌های دلخواه آنرا برجسته‌تر می‌کند.

مهمترین دلیل ریزش ابرو !

مشکلات هورمونی، آلوپسی، پسوریازیس، عوارض دارویی، تغذیه نامناسب،از علل مختلف ریزش مو می باشد. با توجه به علت ایجاد آن، درمان آن هم متغیر است.
تعیین علت ریزش ابرو می‌ تواند به فرد کمک کند تا بهترین درمان را پیدا کند. ممکن است به هر دلیلی این ریزش ابرو و مژه را شما تجربه کرده باشید.

۱۵ عطر معروف دنیای مد را بشناسید!

دنیای مد هموراه پر از رنگ و لعاب و اتفاقات هیجان انگیز است. برخی برند ها در طول حیاتشان موفق شده اند محصولاتی را به ما معرفی کنند که با گذشت سال ها باز هم هر نسلی می تواند با انها ارتباط برقرار کند.

تهیه شامپوهای طبیعی و مفید در منزل!

بهداشت فردی شامل موارد بسیار زیادی می شود. بدن انسان نیاز دارد به طور مرتب شسته شود و استفاده از پاک کننده ها می تواند به کیفیت این کار کمک کند. حمام رفتن و شستشوی مرتب موها کاری است که در هفته برای بهداشت مو و پوست انجام می دیهم.

“آلوئه ورا” را به پوستتان نزنید

دراین بخش میخواهیم فواید و مضرات آلوئه‌ ورا را برای شما به نمایش بگذاریم . این گیاه برای ترک های پوستی و خشکی پوست بسیار مفید است .فواید و عوارض مصرف آلوئه ورا را دراین بخش ببینید.

نوعی انتی بیوتیک جدید برای درمان انواع آکنه!

اکنه از التهابات پوستی است که خیلی ها گرفتار ان هستند .درمان آکنه به روش‌های مختلف انجام می‌شود. نوعی انتی بیوتیک جدید برای درمان انواع آکنه وجود دارد که ما در این بخش به ان اشاره کرده ایم .

انتخاب هوشمندانه‌ ی بهترین برنزه کننده ها!

بیشتر ما دوست داریم پوست‌مان کمی برنزه باشد. برای هر فرد ، می‌تواند روغن برنز کننده ای که استفاده می کند متفاوت از افراد دیگر باشد.در معرض آفتاب قرار گرفتن، تنها راه برنزه شدن نیست. برنزر یکی از محصولات آرایشی ضروری است. معمولاً هنگام انتخاب لوسیون برنزه کننده، تنوع بسیار زیادی وجود دارد.

نقش مفید زردچوبه برای زیبایی پوست !

در این بخش قصد داریم نقش مفید زردچوبه برای زیبایی پوست رابیان کنیم . زرد چوبه برای زیبایی و سفیدی پوست بسیار مفید است .خواص ماسک زردچوبه برای پوست را دراین بخش ببینید.

آشنایی با فواید ماساژ سر

یکی از راه های ضخیم شدن مو و رفع کم پشتی مو ماساز پوست سر است که تاثیرزیادی در روس سر فرد میگذارد و باعث کاهش استرس و اضطراب فرد هم میشود .

درمان مشکلات پوستی با روغن زیتون

روغن زیتون یکی از روغن هایی است که میتوانید در بسیاری از موارد استفاده کنید . این روغن خواص زیادی دارد و دارای ویتامین فراوانی است .خواص روغن زیتون برای پوست را دراین بخش ببینید.

چه کار کنیم تا پوست شاداب و بهتری داشته باشیم؟

نکات و اقدامات خانگی برای داشتن پوستی زیبا ، جوان و شاداب را در مقاله زیر با هم می خوانیم. مهمترین راه برای مراقبت از پوست، حفاظت از آن در مقابل خورشید است. ورزش کردن برای سالم ماندن پوست را به شما توصیه میکنیم. اولین قدم داشتن یک پوست سالم و شاداب پاک کردن کاملِ پوست است.

کرم خانگی برای اگزمای پوست

بیماری اگزما که معمولا با خارش پوست و التهاب و قرمز شدن پوست همراه ست روش و علت مشخصی برای پزشکان وجود ندارد. برای درمان خانگی موثر اگزمای پوستی مطالب ما را دنبال کنید .

قارچ در کف پا چگونه پدید می آید ؟!

قلرچ پا از جمله بیماری های پوستی می باشد که اگر به ان توجه نکنید به عفونت تبدیل میشود .این بیماری که بیشتر در مردان جوان و بزرگسالان شایع است.روش‌هایی موثر برای درمان قارچ پا را دراین بخش ببینید.

تاثیر مفید مالیدن این ویتامین روی پوست!

ویتامین سی کاربرده های مختلفی دارد و مقدار و نحوه مصرف قرص ویتامین ان را باید زیر نظر پزشک مصرف کرد . شما میتوانید با مصرف میوه ها و سبزی های موجود که در ان ویتامین دارد این ویتامین را در بدن خود تامین کنید .

مهمترین علت های بروز کهیر در بدن ما کدامند؟

کهیر یک حساسیت می باشد که به صورت دانه های قرمز رنگ و متورم ایجاد می باشد . در این بخش دلایل ایجاد کهیر را بیان کرده ایم .روش هایی برای تسکین درد و بهتر شدن این بیماری را دراین مقاله ببینید.