مارس 2017 - زیباییی و آرایش

با ضررهای لاک ناخن آشنا شوید!

برخی لاک های ناخن عوارض مخربی برای سلامتی بانوان در بر دارند و می توانند باعث بروز انواع بیماری های تنفسی در آن ها شوند بهتر است با برخی مواد سمی در لاک ناخن و مضرات آن ها برای بدنتان آشنا شوید کودکان و دختران جوان بیشتر در معرض این بیماری ها قرار دارند .تایج تحقیقات در این زمینه را در این بخش در اختیارتان قرار خواهیم داد .

مزایای رنگ کردن مو با مواد طبیعی!

مزایای رنگ کردن مو با مواد طبیعی به چه صورت می باشند اگر می خواهید بدون استفاده از موادشیمیایی موهایتان را رنگ کنید می توانید از قهوه ، چای و ادویه های مختلف کمک بگیرید به ترفندهای موثر آرایشگری در این زمینه دقت کنید دستور العمل رنگ کردن مو با چای و ادویه را در این بخش در اختیارتان قرار خواهیم داد .

آشنایی با داروی ضدپیری پوست صورت!

دانشمندان هلندی داروی جدیدی کشف کرده اند که به گفتۀ آنان، به طور طبیعی نشانه های پیری را متوقف و انسان را از عمل های جراحی زیبایی بی نیاز می کند.

استفاده از ماسک زغال چه فایده هایی برای پوست دارد؟!

استفاده از ماسک سیاه چه فایده هایی برای پوست ما در بر دارد این ماسک چه تاثیراتی بر پوستمان میگذارد می خواهیم با عوارض جانبی این نوع ماسک ها نیز آشنا شویم توصیه های متخصصین پوست و مو در این زمینه چیست ؟چه افرادی با چه نوع پوستی می توانند از ماسک ذغال استفاده کنند به تازگی شاهد تبلیغات فراوان برای استفاده از این ماسک در دنیای مجازی هستیم.

بستن منافذ پوست با ترفندهایی آسان!

شستن پوست با صابون می تواند در ایجاد روزنه روی پوست تاثیرات مختلفی بگذارد برای رفع این روزنه های پوستی از چه راهکارهایی می توانیم کمک بگیریم بستن این منافذ از چه طریقی امکانپذیر خواهد بود لایه برداری تا چه حد در رفع این منافذ از روی پوست کمک میکند برای خلاصی از این روزنه ها متخصصین پوست و مو چه پیشنهاداتی به ما میکنند ؟

برطرف کردن طاسی و ریزش مو با روشهایی جدید!

سال ها است مردانی که موهای خود را از دست می دادند فقط یک گزینه داشتند. موهای سر خود را بتراشند و امیدوار باشند اوضاع بهتر شود. نزدیک به ۵۰ میلیون از مردان ریزش مو ارثی دارند و با توجه به آکادمی درماتولوژی آمریکا، نیمی از آنها تا پنجاه سالگی بدتر هم می شوند.

ارتباط بروز جوش و آکنه با مصرف شیرینی جات!

قندها به‌خودی خود باعث به‌وجود آمدن آکنه‌ها روی پوست نمی‌شوند. دلایل بسیاری برای شکل‌گیری آکنه‌ها وجود دارند و نوسانات هورمونی در بدن (آکنه هورمونی) یکی از مهم‌ترین عامل‌ها در به‌وجود آمدن این مشکل هستند.

زیبایی موها با استفاده از ترکیبی طبیعی!

همه ی افراد از نقش موها در زیباتر به نظر رسیدن فرد باخبر هستند.از این رو مراقبت از موها موضوعی بسیار مهم برای بسیاری از افراد است. روغن کرچک به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب امگا ۹ برای رشد و تقویت مو بسیار مناسبت است.

لایه برداری پوست برای حفظ سلامت پوست!

لایه برداری پوست یکی از بهترین روش ها برای حفظ سلامت پوست و جلوگیری از پیری و آسیب رسیدن به آن است. لایه بردای به روش های مختلفی از جمله استفادهه از ماسک ها صورت می پذیرد اما روش های بسیار آسان و کم هزینه تری هم وجود دارد.

زرده تخم مرغ چه فوایدی برای زیبایی دارد؟

تخم مرغ که شکلی بیضی مانند دارد بعنوان منبع غذایی برای انسان ها حساب میشود.یک روز طول میکشد که یک تخم مرغ به بار بیاید و به همین علت ۱ مرغ فقط قادر به تولید ۱ تخم در طول روز است.

برجسته سازی لب‌ ها با حجم‌ دهنده‌های طبیعی!

امروزه، بیشتر بانوان به لب های حجیم و برجسته علاقه مند هستند و شاید تمایلی به تزریق ژل نداشته باشند یا از نظر اقتصادی، نتوانند این تزریق را انجام دهند. در اینجا یک ماسک خانگی را به شما معرفی می کنیم که باعث بزرگ شدن لب و برجسته نشان دادن آن می شود.

رفع موخوره با ترفندهایی کاربردی!

اگر موهای بلندی دارید به احتمال زیاد در دوره‌های مختلف با مشکل موخوره مواجه شده‌اید. موخوره به دوشاخه و شکننده شدن انتهای مو گفته می‌شود.

رفع چین و چروک صورت با روشهای طبیعی!

ایجاد چین و چروک بر روی صورت اولین نشانه بروز پیری در شماست! اما شما هنوز جوان هستید و احساس پیری اصلا حس خوشایندی نیست به همین دلیل باید به فکر برطرف کردن این چین و چروک ها باشید. عده ای علاقه ای به استفاده از مواد شیمیایی ندارند و مواد طبیعی می تواند بهترین گزینه باشد. با دکتر سلام همراه باشید.

اکستشن موی سر به رعایت این نکات نیاز دارد!

اکستنشن، همان‌طور که از نامش پیداست، به موهای اصلی متصل می‌شود تا قد مو یا حجم آن را بیشتر کند. انواع مختلفی از اکستنشن مو وجود دارد. برخی از انواع ارزانقیمت هستند و از الیاف مصنوعی تهیه شده‌اند. انواع گران‌تر که ظاهری زیبا و طبیعی‌تر هم دارند از موهای واقعی و طبیعی تهیه شده‌اند.

لوازم آرایش مناسب برای فصل بهار!

یکی از راه‌های جوان‌سازی پوست استفاده از محصولات لایه‌برداری پوست است. فصل بهار به‌علت تابش آفتاب ملایم برای لایه‌برداری مناسب است.

موهای نازک و ضعیف خود را اینگونه درمان کنید!

یکی از چیزهایی که در زیبایی انسان نقش اساسی دارد، داشتن موهایی درخشان و زیبا است. موهای زیبا، باعث می شود که دیدی مثبت نسبت به خود داشتهه باشید و در نتیجه اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می کند. در اینجا ۸ راهی ارائه کرده ایم که می توانید موهای محکم تر و درخشان تری برای خود پدید آورید.

پیشگیری از سفید شدن موها با ویتامین های مفید!

با بالا رفتن سن کم کم رنگ موهای افراد خاکستری می شود.ممکن است سفید شدن موها برای برخی از افراد زودتر از سایر افراد اتفاق بیفتد.در این مطلب قصد داریم شما را با ویتامین هایی آشنا نماییم که به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی از سفید شدن موها جلوگیری می کنند.

چگونه می توان رنگ مو را ماندگار کرد؟

ما از متخصصین مختلفی پرسیدیم که: شما چگونه عمر رنگ مو را تا آنجا که جا دارد، طولانی می‌کنید؟ جواب‌ها، از آنچه تصور می‌کردیم ساده‌ترند، خودتان ببینید!

ماسک صورت برای لک و شفاف شدن پوست!

در این مطلب قصد داریم شما را با ۴ مورد ماسک طبیعی آشنا نماییم که می توان برای انواع پوست ها از آن استفاده کرد.برای آشنایی و طرز تهیه این ماسک های طبیعی شگفت انگیز با ما همراه باشید.