فوریه 2017 - زیباییی و آرایش

راش پوستی چیست ؟ و چگونه می توان آن را تشخصی و برطرف کرد؟!

وقتی به این اشاره می شود که چه زمانی باید نگران شد، اساسا مواقعی مد نظر قرار می گیرد که بهتر است به پزشک مراجعه کنید و یا حتی فوری باید این کار را انجام دهید. حتی در موارد دیگر، مراجعه به پزشک زمانی که دچار نگرانی شده اید، همواره بهترین گزینه است.

خرید کرم‌ پودر و نکته هایی ضروری برای انتخاب مناسب یک کرم پودر!

کرم‌پودر از جمله محصولات آرایشی است که تاثیر قابل‌توجهی در زیبایی چهره دارد و اگر رنگ و بافت آن به درستی انتخاب شود، می‌تواند نقص‌های صورت را بپوشاند و چهره را زیباتر کند اما انتخاب نادرست می‌تواند حالت ماسیدگی روی صورت ایجاد و چهره را از حالت طبیعی خارج کند.

آرایش چشم ها در مواقعی که زمان کافی ندارید با داشتن این محصولات!

خوشبختانه برند‌های محصولات زیبایی بالاخره دست به کار شدند و شروع به تولید محصولات زیبایی ضروری‌ کردند که می‌‌توانند بهتر از هر زمانی به سرعت چشم‌ها را آرایش و آن‌ها را جذاب کنند، حتی اگر خیلی عجله داشته باشید.

عطر و ادکلن و نکته هایی برای استفاده مناسب از این خوشبو کننده ها

عطر، ادکلن، اسپری و انواع محصولات خوشبو کننده، در سبد خرید هر ایرانی خوش ذوق وجود دارد، اما با توجه به قیمت زیاد هر بطری اصل آن، راه کارهایی برای استفاده ی بیشتر و بهینه ی این محصول وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

کک و مک روی صورت و مقابله با این مشکل با روشهای درمانی موثر!

کک و مک روی پوست را چگونه می توانیم برطرف کنیم راه حل های درمانی موثر در این رابطه کدامند چه توصیه هایی به ما در رفع کک و مک از روی پوست کمک میکنند زمینه های ایجاد انواع مختلف لک روی پوست را در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

انواع شامپوها چه خاصیت هایی برای موهای ما دارا هستند؟!

موها ،پس از مدت زمانی،نسبت به شامپو ،مقاومت نشان نمی دهند.ولی اگر جنس مو چرب است باشد و یا از محصولاتی برای موهای خودبکار می برید که شامل وکس هستند ، بهتر است هر چند وقت یک دفعه ،شامپویی را بکار ببرید که سبب شفافیت و بهبود ساختار موهاشود.

ایجاد ترک پوستی و نحوه مقابله کردن با این مشکل!

حتماً ورزشکاران پرورش اندامی را دیده اید که روی سینه یا کتف یا بازویشان، ترک خورده؟ البته زنان باردار هم به مشکل ترک پوستی مبتلا هستند! در این مقاله دلایل ایجاد ترک پوستی و راه های درمان این مشکل را مطرح می کند.

جوان سازی پوست صورت و دستور العمل انواع روش هایی که باید دانست!

تأثیر پیری بر پوست، نتیجه ترکیبی از عوامل متعدد است. بیشترین تظاهرات پیری در صورت نمایان می‌شود.اکثر بزرگسالان می‌توانند سن هر فرد را فوراً با یک نگاه بر اساس کیفیت و ویژگی‌های خاص پوست صورت و نمای زمینه‌ای صورت تخمین بزنند.

تشخیص نوع پوست خود را با خواندن این مطلب یاد بگیرید!

کیفیت اولیه یا نوع پوست شما، به صورت ژنتیکی تعیین خواهد شد، به این معنی که با آن به دنیا خواهید آمد. با این حال، سلامت و زیبایی پوست شما در آینده، تا حد زیادی به این بستگی دارد که چه می‌خورید و چگونه از خودتان مراقبت می‌کنید.

ترک لب خود را با ده روش خانگی درمان کنید!

درست است که محصولات تجاری مختلفی وجود دارند که می توانند وضعیت لب ها را فورا بهتر کنند، اما برخی درمان های خانگی برای این مشکل وجود دارند که بتوانید به جای این محصولات، آنها را امتحان کنید؟