ژانویه 2017 - زیباییی و آرایش

بدون آرایش و بصورت کاملا طبیعی زیبا و جذاب شوید!

مفهوم زیبایی در معنای کلی این است که تمام معیارهای چهره و اندام شما در وضعیت مناسب سلامتی و شادابی به سر ببرند. در این صورت شما یک فرد زیبا خواهید بود. آرایش کردن، شما را موقتا زیبا خواهد کرد و اگر زیر این آرایش یک پوست سالم و درخشان وجود داشته باشد، چه بسا که از آرایش کردن هم خود را بی‌نیاز بدانید.

۹ توصیه برای داشتن موهایی بلند و زیبا!

موها تقریبا هر ماه یک سانتی متر رشد می کنند. اکثر مردم رشدی حدود ۱۲ تا ۱۵ سانتی متر در سال را برای موهای خود تجربه می کنند. البته میزان رشد موها در افراد متفاوت است و تحت تاثیر مسائلی مانند بیماری، تغذیه و استرس می باشد.

روش های خانگی برای مراقبت از پوست در فصل زمستان!

سرمای زمستان مشکلات خاص پوستی ایجاد می‌کند. خشکی، خارش، ترک‌های پوستی روی دست و صورت و ترک‌های پوست لب مشکلات رایجی هستند که در زمستان برای پوست به وجود می‌آیند. وقتی برف یا باران می‌آید یا هوا خیلی سرد است رطوبت در محیط خانه کمترشده که باعث می‌شود پوست خشک‌تر شود.

خوبی های جوش زدن در سن بلوغ!

پزشکان پذیرای افراد زیادی با این بیماری هستند که البته اکنون ثابت شده که این بیماری علیرغم بدی هایش خوبی هایی هم دارد.خوبی اش این است که سبب میشود پوست افراد دیتر پیر شود.

جوش صورت و آکنه در اثر چه عواملی بوجود می آید؟

کارشناسان با بررسی عوامل آکنه صورت دریافتند مصرف قند و شکر به تنهایی باعث بروز جوش صورت نمی شود اما به دلیل بالا رفتن سطح گلوکز خون و نیاز بدن برای سوزاندن آن، هورمون استروژن و انسولین به میزان زیاد در بدن تولید می‌شود.

راهکارهای موثر برای جلوگیری از ریزش ابرو!

خانم های زیادی از این موضوع گله می کنند که بعد از نازک کردن ابروهایشان دیگر مانند قبل ابروهای پرپشتی ندارند. لازم است هنگام برداشتن ابروها به این نکته توجه کنید که موهای ضخیم و اصلی ابرو را نباید با موچین برداشت.

راهی برای زیبایی بهتر چهره در مراسم ها و میهمانی ها

همه ما به مهمانی‌های مختلف مانند جشن عروسی،‌ جشن تولد، سالگرد ازدواج و… دعوت شده‌ایم و در بیشتر موارد هم به‌خاطر وضعیت چهره خودمان استرس داشته‌ایم. هرچه به مراسم مورد نظر نزدیک‌تر باشیم، معمولا این استرس را بیشتر تجربه می‌کنیم.

این غذاها از پیری زودرس در پوست جلوگیری می کنند!

حتی بهترین غذاها هم نمی توانند باعث از بین بردن نشانه های پیری شوند. اما یکسری غذاهای مناسب هستند که با بالا رفتن سن تفاوت هایی جدی در پوست ایجاد می کنند. غذاهای مغذی می توانند پوست را نرم و مرطوب نگه دارند و به احیاء کلاژن و فیبرهای ارتجاعی که برای داشتن پوست بدون چروک نیاز دارید کمک می کند.

جوانسازی چهره یکی از دغدغه های مهم بشریت!

امروزه برخی مواد در کِرِم های جوان کننده به کار می رود که ادعای تحریک کلاژن سازی پوست را دارند؛ مانند ماتریکسیل که در بسیاری از کِرِم های جوان کننده پوست (ضدپیری ) وجود دارد.

دلایل عدم ماندگاری مانیکور ناخن های شما!

عدم ماندگاری مانیکور عدم ماندگاری مانیکور | بی شک خوب می‌دانیم که ناخن‌ هایمان را نجویم، هنگام شستشوی ظروف از دستکش استفاده کنیم و دست‌ هایمان را مرطوب نگاه داریم اما همچنان قبل از زمان پیش‌بینی شده‌مان برای ترمیم مانیکورها، شاهد ناخن‌ هایی با پولیش نه چندان عالی هستیم.برای طولانی مدت کردن عمر مانیکور بعدی‌ […]