نوامبر 2016 - زیباییی و آرایش

موخوره چگونه بوجود می آید و چگونه درمان می شود؟!

به طور کلی، موخوره در موهای خشک متداول است. موخوره هنگامی اتفاق می افتد که لایه ی محافظ مو، یا کوتیکول، آسیب می بیند که معمولا به دلیل شستشوی زیاد، رنگ کردن بیش از حد، شانه کردن ناملایم و استفاده ی زیادی از مواد شیمیایی است.

طب سنتی راهی برای جوانی و شادابی پوست صورت!

درمانگران طب سنتی کمپرس چشم و عضلات اطراف آن را با دم کرده گیاه چای بسیار مفید می دانند. آن ها معتقدند این دم کرده خستگی عضلات چشم را برطرف کرده و به نشاط، شادابی و جوانی چشم ها کمک می کند.

لوازم آرایش در چه شرایطی باید نگهداری شوند!

لوازم آرایش هم مانند برخی وسایل دارای تاریخ انقضا هستند و بعد از مدت زمان معینی باید دو ریخته شوند.مواد آرایشی و بهداشتی مثل مواد غذایی، زمان مصرف معینی دارند اما اگر این مواد و وسایل در شرایط نامناسبی نگهداری شوند، زودتر از موعد فاسد و از رده خارج می‌شوند بنابراین در اینجا نکاتی برای نگهداری بهتر لوازم آرایشی به شما پیشنهاد می کنیم.

سفید شدن مو را با این راهکارهای مفید کاهش دهید!

حتما شما هم با پیدا شدن اولین تارهای موی سفید در سرتان نگران بالا رفتن سن و سال می شوید و احساس شادابی خود را از دست می دهید. جالب است بدانید اطباء طب سنتی بر این باورند که عوامل زیادی بر روی سفید شدن مو تاثیر می گذارند و این موضوع ناشی از بالا رفتن سن نیست.