ژانویه 2017 - تغذیه

خطراتی که مصرف فست فودها به سلامت بدن وارد می کنند!

فست فودها به معنای غذای خانگی نیستند،بلکه کلمه فست فود برای غذاهای رستورانی به کار میرود.برخی برندهای مشهور فست فود از برخی مواد شیمیایی سمی و سرطانزا در ساندویج ها و ناگت ها استفاده می کنند که موجب به خطر افتادن جان انسان می‌شود.

تقویت کردن قوای جنسی با مصرف این سبزی پر از خاصیت!

قرن‌ها است که انسان‌ها از مواد غذایی برای افزایش میل جنسی استفاده می‌کنند و در دوره فعلی هم از نظر علمی ثابت شده است که بعضی از مواد غذایی می‌توانند عملکرد جنسی را تقویت کنند و میل جنسی را افزایش بدهند (افزایش میل جنسی).

تصورات اشتباهی که در مورد نوشیدن آب وجود دارد!

با این‌که در نگاه اول قواعد نوشیدن آب خیلی ساده به نظر می‌رسد، ‌اما تصورات غلط زیادی درباره آب نوشیدنی و مزیت‌ها و مضرات آن وجود دارد. در این‌جا سعی می‌کنیم این تصورات غلط را از حقایق مربوط به آب جدا کنیم.

خوردن غذاهای گوشتی فرآوری شده و آسیب هایی که به بدن وارد می کنند!

غذاهای گوشتی فرآوری شده محققان، با انجام یک مطالعه جدید، دریافتند که خوردن غذاهای گوشتی فرآوری شده ، به طور منظم مانند ژامبون وکالباس ممکن است، بیماری آسم را تشدید کند.محققان فرانسوی با دنبال کردن پرونده حدود ۱۰۰۰ نفر با داشتن بیماری تنفسی، مشاهده کردند که کسانی که از این نوع گوشت استفاده می کنند […]

خواص کیوی از جمله مفید ترین میوه های خوراکی!

مواد غذایی که پایه و اساس گیاهی دارند، مانند کیوی، بدون کلسترول بوده و حاوی ترکیباتی هستند که می‌توانند سطح لیپوپروتئین‌های با چگالی کم یا همان کلسترول بد که LDL نیز خوانده می‌شوند، را کاهش داده و همچنین لیپوپروتئین با چگالی بالا یا همان کلسترول خوب که HDL نیز نامیده می‌شوند را افزایش دهند.

میوه های رنگی و خاصیت هایی که هریک دارند!

وزارت کشاورزی ایالات متحده توصیه به مصرف ۵ تا ۹ وعده از انواع میوه ها و سبزیجات در روز کرده است. با این حال این تنها چیزی نیست که باید رعایت کنید بلکه شما نیاز به مصرف میوه ها و سبزیجات در رنگ های متنوع و مختلف دارید.

افزایش روحیه و شادمانی با مصرف این خوراکی ها

حتما شما هم از شنیدن این‌که شکلات در لیست خوراکی‌های مفید زمستانی قرار دارد، خوشحال می‌شوید! شکلات تلخ سرشار است از آنتی‌اکسیدان‌هایی که می‌توانند باعث بهبود در وضعیت خلق‌وخو شوند.