نوامبر 2016 - تغذیه

کاهش وزن و لاغری با کمک این سالادهای خوشمزه

یکی از انواع سالاد های رژیمی مخصوص لاغری و کاهش وزن سالاد تن ماهی است که اسید های چرب امگا سه در این سالاد دریایی می تواند چربی های مازاد بدن زا از بین برده همچنین فرد برای مدت زمان طولانی احساس گرسنگی نمی کند.

زخم معده در اثر مصرف این مواد غذایی ایجاد می شود!

اگر مبتلا به زخم معده هستید باید بر خورد و خوراک خود بیشتر کنترل داشته باشید چون استفاده از برخی موادغذایی می تواند منجر به افزایش سوزش معده و درد در این ناحیه شود به توصیه های متخصصین دراین زمینه دقت کنید .

اسفناج چه خاصیت های درمانی برای بدن دارد؟!

امروزه مردم بسیاری از کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای آسیایی و اروپایی از اسفناج نه تنها برای عطر و طعم دلنشین‌اش بلکه به خاطر خواص غذایی و درمانی که دارد در وعده‌های غذایی خود به‌ویژه غذای کودکان و نوجوانانشان استفاده می‌کنند.

ماست پروبیوتیک برای استفاده بهتر است یا ماست معمولی؟!

پروماس یا ماست پروبیوتیک ، یک فرآورده لبنی جدید است که به تولید رسیده و در واقع این محصول نوعی ماست غنی شده است که با استفاده از آن نه تنها می‌توان از مزایای ماست بهره برد بلکه می‌توان باکتری‌های مفید و لازم بدن را نیز از این طریق تأمین کرد.

شیره خرما چه خواص فایده هایی برای سلامتی بدن دارد؟!

شیره‌ خرما همان خواص خرما را دارد. حاوی فسفر و آهن است که مصرف آن در وعده‌ی صبحانه باعث فعال شدن سلول‌های عصبی و در ضمن مانع ایجاد کم خونی در افراد می‌شود. شیره خرما، تسکین دهنده‌ی دردهای رماتیسمی و امراض شریانی و وریدی هستند.

سوسیس و کالباس چه فواید و مضراتی برای ما دارد؟!

نیتریت ها بسیار سمی میباشند. بنابراین در تهیه سوسیس ها در مصرف این نگهدارنده بسیار احتیاط میگردد. نیتریت در بدن با میوگلوبین ترکیب شده و ماده ای بنام نیتروزگلوبین را ایجاد میکند که موجب بروز سرطان معده میشود.