soc

soc- نیک صالحی

دسته ها :

قتل زن میانسال در خانه ویلایی در محله پاسداران تهران / چرا قاتل بخشیده شد؟

مردی که برای وصول طلب خود به خانه زن میانسال در خانه‌ ای اجاره‌ ای در محله پاسداران تهران رفته بود به همراه همسرش وسوسه شده و اقدام به قتل زن نگون بخت کرده و پول و طلاهایش را سرقت و اکنون او بعد از ۱۳ سال بخشیده شده است.

جزئیات ربودن دختربچه ۵ ساله در پایتخت به جای بدهی پدرش

مرد جوانی به اتهام قصد ربودن دختربچه ۵ ساله مردی که از او طلب داشت دستگیر شده و مادر دختربچه از قصد شوم آدم ربایان صحبت کرده و مرد جوان نیز اظهارات این زن را تکذیب کرده و اکنون تحقیقات درباره این آدم ربایی نافرجام ادامه دارد.

ماجرای قتل هولناک مرد جوان با شمشیر نیم متری در تهران

در یک درگیری خونین یک سارق سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود مرد جوانی را به قتل رسانده و عنوان کرده که او با ضربات شمشیر نیم متری مرتکب قتل نشده و او ضربه کاری را به مقتول نزده و نمی داند در درگیری چه کسی ضربه کاری را زده است.

دست‌ درازی به ۹ زن و دختر در یکی از پارک های تهران /حکم مرد شرور

مرد شروری که ۹ زن و دختر جوان را در یکی از پارک‌ های تهران مورد آزار جنسی قرار داده بود دستگیر شده و اکنون به اعدام محکوم شده و مشخص شده این مرد متجاوز ۳۰ ساله با ترفندهای خاص با تهدید چاقو قربانیان را مورد آزار قرار می داده است.

دستگیری قاتل زنان راننده /اعتراف نگهبان جوان به قتل ۲ زن در پایتخت

نگهبان یک کارگاه که ۲ زن راننده را در پایتخت به قتل رسانده و اجسادشان را در جای خلوت دفن کرده دستگیر شده و تا کنون دو جنایت این مرد که به گفته خودش با انگیزه سرقت پول و طلا بوده برملا شد و تحقیقات درباره جنایت های احتمالی وی ادامه دارد.

ماجرای مرگ دلخراش پاکبان مشهدی / دو پاکبان دیگر مصدوم شدند +عکس

پاکبان شهرداری مشهد حین کار در یک تصادف دلخراش جان خود را از دست داد و گفته می شود در تصادف این کارگردان خودرو دچار آتش سوزی شده و یکی از پاکبان ها بر اثر شدت سوختگی جانش را از دست داده و دیگری با سوختگی شدید راهی بیمارستان شده است.

مرگ وحشتناک دختر ۲ ساله با متادون /اعتراف مادر به قتل ناخواسته

علت مرگ دختربچه به دلیل مسمومیت با متادون بوده که مادرش در بیمارستان عنوان کرده بود که حین بازی دچار حادثه شده و بعد از مشخصی شدن این راز هولناک مادرش به همراه خاله اش دستگیر شده و به خوراندن متادون به کودک اعتراف کرده اند.

گفت و گو با عامل قتل هولناک پاکبان شهرداری در اتوبان نیایش

راننده جوان خودرو پژو که پاکبان شهرداری تهران را از روی پل به پایین پرتاب کرده و وی را به قتل رسانده بود دستگیر شده و ضمن ابراز پشیمانی از این اقدام بی رحمانه خود درباره شب جنایتش صحبت کرده و جزئیات قتل کارگر جوان را بازگو کرده است.

جزئیات جدید از قتل فجیع دختر و پسر دانشجو در مهمانی شوم در تهران

پنج دختر و پسر دانشجو که در یک خانه دور هم جمع شده بودند که تحت تاثیر ماده مخدر مجیک‌ ماشروم قرار گرفته و جنایتی هولناک را رقم زدند و دو تن از دانشجویان به طرز دلخراشی توسط دوست شان به قتل رسیدند و او اکنون در زندان به سر می برد.

قتل مادر خواننده پاپ با ۴ گلوله و کشف آثار خون در خودروی داماد شرور

سال ۹۹ جسد سوخته زن میانسال کشف شد و پلیس به خاطر اختلافات این زن با داماد سابقش به او مشکوک می شود و او دستگیر شده و با کشف آثار خون بر روی ماشینش به جنایت خود اعتراف می کند و اکنون بعد از چند سال او از قصاص اعدام رها شده است.

قتل زنی جوان به دست کارگر خارجی یک تالار عروسی در شرق تهران

یکی از کارگران تالار عروسی که از اتباع است به دلیل نامعلومی روبروی درب با خانم همسایه درگیر شده و او را به طرز دلخراشی به قتل رسانده است و قاتل دستگیر شده و هنوز ابعاد این جنایت مشخص نیست و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

جزئیات دستگیری کارگردان قلابی با تست‌ های غیراخلاقی بازیگری

مردی که به بهانه انجام تست بازیگری و تهیه تصاویر خصوصی زنان آن ها را مورد اذیت و آزار و اخاذی قرار می داد دستگیر شده است و گفته می شود او با فیلمبرداری غیراخلاقی از قربانیان خود از آن ها اخاذی و سوءاستفاده می کرده است.

ماجرای گروگانگیری یک پناهجوی ایرانی در قطاری در غرب سوئیس +عکس

گفته می شود که پنجشنبه شب ۱۹ بهمن در قطاری در غرب سوئیس یک گروگانگیری روی داده که بعد از چند ساعت گروگان گیر که یک پناهجوی ایرانی بوده کشته می شود و مسافران قطار نجات پیدا می کنند و هنوز انگیزه این پناهجو از گروگانگیری مشخص نشده است.

ماجرای مرگ مرموز نوعروس جوان در اتاق‌ خواب/ رد خودکشی و دستگیری داماد

در پرونده مرگ مرموز زنی جوان که با شلیک گلوله به سرش جانش را از دست داده بود همسرش دستگیر شده اما او فرضیه قتل همسرش را نپذیرفته و عنوان می کند او خودکشی کرده و اما پلیس ادعای این مرد جوان را کاملا رد کرده است.

قتل هولناک پسر جوان در کارگاه صنعتی/ ادعای جنجالی پایم لیز خورد و قاتل شدم

مردی که در یک درگیری لفظی پسر جوانی را در کارگاه دوستش با چاقو کشته به تازگی مدعی شده است که به خاطر بارش برف پایش لیز خورد و چاقو در بدن دوستش فرو رفته و مرتکب این جنایت شده و اکنون او دستگیر و روانه زندان شده است.

مادر بی‌ رحم در مشهد کودکش را با آب داغ سوزاند +عکس

خبر شکنجه هولناک و کودک آزاری وحشیانه در یکی از پاتوق‌ های استعمال مواد مخدر در کوی نجف به پلیس اعلام شده و بعد از دستگیری مادر شکنجه گر که اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشته راز هولناک کودک آزاری وی برملا شده است.

ماجرای حمله خانم ناظم به دختر ۱۱ ساله در مدرسه / اخراج ناظم مدرسه

در پی ضرب و شتم دانش‌ آموز دبستانی مدرسه ای در تهران ناظم وی که به خاطر حجاب این کار را کرده بود اخراج شده و خانواده دختر۱۱ ساله از وی شکایت کرده اند و مسئولان مدرسه نیز قبل از شکایت خانواده دانش آموز او را اخراج کرده اند.

جزئیات جدید از آتش‌ سوزی بیمارستان گاندی از شروع تا علت آن +تصاویر

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران به علت نمای کامپوزیتی ساختمان بیمارستان گاندی آتش‌ سوزی بسیار بزرگ جلوه می‌ کرد و گفته می شود که مدیران بیمارستان به اخطارهای قبلی مبنی بر ناایمن بودن ساختمان بی توجه بوده اند.