دسامبر 2016 - زناشویی

آشنایی با مشاوره و راهنمایی انتخاب همسر برای ازدواج!

برای انتخاب همسر، معیارها و شاخص های متعددی در جامعه ما وجود دارد که ایمان و تقوا، اصالت و نجابت خانوادگی و همسطح بودن زوج ها از جمله این موارد است، اما در سال ها و دهه های اخیر یک اتفاق دیگر در پیوند زناشویی رخ داد و آن اختلاف سنی زوج ها بوده است.

حمایت از همسر خود در زمانی که عادت ماهیانه می باشد!

گاهی‌اوقات برای آقایان سخت است که درک کنند خانم‌ها در طول عادت ‌ماهیانه چه احساسی دارند و به همین دلیل نمی‌دانند برای کمک به او باید چه کنند. همیشه فردی منطقی و باملاحظه بودن هدف همه است. اگر می‌خواهید در زمان‌هایی که همسرتان عادت‌ ماهیانه سنگین دارد. حمایت بیشتری از او داشته باشید، این مراحل کمکتان خواهد کرد.

عادی شدن بدن پس از زایمان چگونه می باشد؟ و چقدر به زمان احتیاج دارد؟!

همه خانم‌ها تا چند هفته بعد از زایمان تغییراتی را در بدن خود حس می‌کنند که ممکن است برای‌شان کمی گیج‌کننده و حتی نگران‌کننده باشد. در صورتی که این تغییرات به این دلیل اتفاق می‌افتند که بدن در تلاش برای بازگشت به وضعیت خود مانند قبل از بارداری است.

علت های بیماری افسردگی در همسر شما چه مواردی می تواند باشد؟!

آیا همسر شما همیشه فرد وقت‌شناس و خوش‌قولی بوده، اما به‌تازگی تنبل و بی‌تفاوت شده است؟ بسیاری از زوج‌ها در صورت مواجه شدن با این مساله، فکر می‌کنند که همسرشان نسبت به آن‌ها بی‌علاقه شده است، در صورتی که مشکل به جای دیگری برمی‌گردد. فقدان انگیزه آیا همسر شما همیشه فرد وقت‌شناس و خوش‌قولی بوده، اما به‌تازگی تنبل و بی‌تفاوت شده است؟

درباره تفاوت مغز مردان با مغز زنان بیشتر بدانید!

تفاوت های جنسیتی همیشه یکی از حوزه های جذاب برای مردم عادی و محققان بوده است؛ دانشمندانی که همواره به دنبال این هستند که تعریفی درست از مردانگی و زنانگی ارائه کنند وذهنیت اشتباه مردم نسبت به برخی مفاهیم را تعدیل کنند.

جذاب تر شدن در جلسه خواستگاری خود را با این ترفندها یاد بگیرید!

برخی از افراد هنگام آشنایی با فردی جدید تمامی شکست های قبلی در زندگی خودشان را به یاد می آورند و یا نقطه ضعف هایی را که دارند برایشان برجسته می شود و این باعث می شود نتوانند با فرد جدید ارتباط برقرار کنند و ویژگی های مثبتی را که دارند نشان دهند.

چرا برخی از مردان با وجود داشتن زنی خوب باز هم خیانت می کنند؟

از نظر علم مهارت های ارتباطی زنان در برابر اینگونه از مردان بهتر است چگونه عمل کنند؟ پاسخ این پرسش ها را در ماجرای جالبی که آریافر متخصص برجسته مسائل درون خانوادگی و خیانت های همسران در سایت خود نوشته است، خواهیم یافت.