نوامبر 2016 - زناشویی

گرفتگی بینی کودک تازه به دنیا آمده خود را اینگونه تمیز کنید!

حتما متوجه شده اید که کودکان زیاد عطسه می کنند. عطسه تنها یکی از راه های طبیعی است که کودکتان به کمک آن مسیر بینی اش را تمیز می کند. مسیر بینی کودکان کوچک است و ممکن است با گرد و غبار، پرز و یا هر چیزی که در هوا شناور است بگیرد.

ازدواج سالمندان و افراد پا به سن گذاشته درست است یا خیر؟!

ازدواج نیازی غریزی و فطری است. شاید در ظاهر نیازهای جسمانی و ادامه نسل عامل پیوند زناشویی در طول تاریخ بوده باشد اما حس نیاز به یک همراه و همدل که بتوان در کلیه مسائل زندگی و غم ها و شادی ها با او همراه بود بیش از این نیاز عامل پیوند زناشویی و ازدواج زن و مرد بوده است.

پول من و پول تو نداریم؛ هر چقدر پول دربیاوریم، برای هر دو نفرمان است!

درآمد شما پول خودتان است و هر طور دوست داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید، اما پیشنهاد متخصصان چنین است، مبلغی حدود ۱۰ درصد درآمدتان را برای امور شخصی تان در حسابی جداگانه بریزید و ۹۰ درصد باقی مانده را به همان حساب مشترک برای رسیدن به اهداف مشترک زندگی واریز کنید.

وابستگی یا عشق ؛ کدامیک در زندگی بهتر است؟!

عشق ، عادت، وابستگی ، دلبستگی… آنهایی که تجربه یک رابطه عاطفی را دارند می دانند که این چهار فاز در یک رابطه اتفاق می افتد. اما کدام یک از رابطه ها دوام بیشتری دارند؟ برای آن‌که رضایت از زندگی مشترک داشته باشیم باید دلبسته همسر و زندگی باشیم یا وابسته؟

درمان ویار در دوران بارداری با استفاده از طب سنتی!

 در این مطلب از راهنمای ویار صبحگاهی گفته شده متاسفانه با اطمینان نمیتوان گفت درمانهای مکمل به صورت ۱۰۰ درصد میتوانند درمان ویار طب سنتی باشد با این حال این وضعیت دردوران بارداری بسیار سخت است و شاید با خودتان فکر کنید که هر کاری ارزش امتحان کردن دارد. برخی درمانها را خودتان به تنهایی […]

افسردگی پس از زایمان بر اثر چه مواردی بوجود می آید؟!

افسردگی پس از زایمان بارداری و زایمان وقایعی فیزیولوژیک و در اغلب موارد، خوشایند و دوست داشتنی هستند؛ اما گاه با عوارضی همراه می شود که می تواند در صورت بی توجهی، برای روان مادر خطرآفرین باشد.در زمانی که مادر با تولد نوزاد، انتظار تجربه های لذت بخش را در زندگی دارد، با حالات ناشناخته […]

انجماد تخمک یکی از راه های تقویت قدرت باروری زنان!

این راه یکی از جدیدترین روشهای کمک باروری شناخته شده است که متخصصان به آن انجماد تخمک می گویند. این روش به زنان این فرصت را می دهد تا پتانسیل بیشتری برای باروری و داشتن فرزند در مراحل زندگی خود در آینده داشته باشند.

درخواست ازدواج یک دختر از پسر در جامعه کنونی ایران!

درخواست ازدواج درخواست ازدواج ؛ باید گفت اگر چه در شرع مسأله دختر از پسر حرام نیست، اما مناسبات جهان هستی و نیروهای غریزی و همچنین سنت‌های حاکم بر روابط اجتماعی این موضوع را به صلاح خانواده نمی‌داند. برداشت اول خیلی‌های‌مان کلیپ دخترک عاشق‌پیشه را در شبکه‌های اجتماعی دیدیم.کدام دختر؟ همان دختر جوانی که با […]

مصرف آهن و فولیک اسید در دوران بارداری چقدر اهمیت دارد؟!

بارداری، دوره بسیار مهمی محسوب می شود و خانم هایی که این دوره را پشت سر می گذارند، باید توجه ویژه ای به سلامت جسم خود داشته باشند و معاینات دوره ای خود را حتما انجام بدهند و برای مصرف هرگونه دارو یا مکمل، از پزشک یا داروساز خود مشورت بگیرند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید.

وفاداری در زندگی زناشویی باید به چه صورت باشد؟!

زوج های جوانی که وارد زندگی زناشویی می شوند باید توجه داشته باشند مبنای روابطشان با یکدیگر به گونه ای باشد که پایه های زندگیشان محکم تر شود و در دراز مدت طلاق عاطفی بین آن ها اتفاق نیفتد و به هم وفاداری داشته باشند.