پزشک نمایندگی عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال ‌احمر مستقر در عراق،‌ مصرف خودسرانه ی قرص " ال‌ دی " را یکی از عمده ‌ترین دلایل سکته ی مغزی در زائران زن ایرانی در عتبات عالیات...


پزشک نمایندگی عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال ‌احمر مستقر در عراق،‌ مصرف خودسرانه ی قرص " ال‌ دی " را یکی از عمده ‌ترین دلایل سکته ی مغزی در زائران زن ایرانی در عتبات عالیات عنوان کرد.

داوود روحانی در گفتگو با فارس اظهار داشت: زائران زن ایرانی به دلیل طولانی بودن مسیر سفر ایران به عراق دچار خستگی مفرط و استرس شده که در نهایت برخی مواقع منجر به خون ریزی می ‌شود.

از این ‌رو زائران زن نیز برای بهره بردن از زمان زیارت اقدام به مصرف خودسرانه ی داروهای هورمونی می‌ کنند که متعاقبا دچار عارضه‌ های شدیدی از جمله سکته ی مغزی می ‌شوند.
بهترین توصیه به زائران زن مشورت با پزشک خود یک ماه قبل از سفر به عتبات عالیات است

وی افزود: بهترین توصیه به زائران زن مشورت با پزشک خود یک ماه قبل از سفر به عتبات عالیات است تا با تنظیم مرتب داروهای مربوطه در عراق با مشکلی مواجه نشوند.

www.tebyan.net

ایستگاه سلامت نیک صالحی
سرگرمی
جدیدترین خبرهای امروز
تازه های نیک صالحی در یک نگاه
عکس های دیدنی
جدیدترین خبرهای امروز
وبگردی
پر بیننده ها
پر بیننده ها
Copyright (c) 2003-2015 Niksalehi.com All Rights Reserved. © کلیه حقوق متعلق به سایت نیک صالحی می باشد. باز نشر مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد .