ژانویه 2017 - پزشکی

درمان عفونت گوش با یک حبه سیر؟!

سیر سرشار است از آسیلین که علیه باکتری ها و ویروس های عامل عفونت کار می کند. همچنین سیر حاوی مقداری ترکیبات معطر است که به صورت طبیعی ضد عفونی کننده هستند. این ترکیبات می توانند به سادگی توسط پوست و بافت اطراف پرده گوش جذب شوند.

زنبوردرمانی روشی سنتی و فوق العاده برای درمان بیماری ها

در جهان، درمانگران و محققان زیادی درباره تاثیر زنبوردرمانی برای تسکین و بهبود دردهای قاعدگی و درمان نازایی مطالبی را به رشته تحریر در آورده اند و از تاثیر زنبوردرمانی برای بهبود دردهای دوران قاعدگی، درمان نازایی و پیشگیری از بروز یائسگی زودرس صحبت کرده اند. آنها اگر چه تحقیقات مدون و وسیعی در زمینه آثار درمانی زنبوردرمانی ارائه ندادند اما در پرو ژه های درمانی خود به طور تجربی موفق به درمان و بهبود روند زندگی تعداد زیادی از مبتلایان به ام اس و نازایی شده اند.

علایم بیماری سوزاک در مردان و زنان + روش های تشخیص و درمان سوزاک

سوزاک یکی از بیماری های واگیردار است که بیشتر مواقع به وسیله تماس جنسی با فرد آلوده منتقل می شود. همچنین این بیماری ممکن است به وسیله تماس با مایعات بدن فرد مبتلا منتقل شود. به همین دلیل بیماری مادر آلوده هنگام زایمان می تواند به نوزاد

مواد ساده ای که باعث برطرف کردن نفخ شکم می شوند

یکی از اتفاقاتی که برای همه ما و خصوصا پس از خوردن وعده سنگین غذا، تند غذا خوردن به دنبال گرسنگی طولانی و یا خوردن غذاهای چرب اتفاق می افتد این است که نفخ کنیم. با اینکه نفخ کردن زمان طولانی را به همراه ما نخواهد بود با این حال و در همان زمان نه چندان طولانی هم نامطلوب است.

سینوزیت چیست چه علائمی دارد و چگونه درمان می شود؟

عفونت سینوس یا سینوزیت می‌تواند در هر سن و سالی سراغ افراد بیاید. در اغلب موارد، عفونت‌های سینوسی را می‌توان با داروهای خانگی درمان کرد، اما نباید از این بیماری غفلت کرد، زیرا می‌تواند عوارض جدی به همراه داشته باشد.

چگونه بدون ورزش کردن شکمی صاف داشته باشیم؟

در اینجا می‌خواهیم به کسانی که برای داشتن شکمی صاف و اندامی زیبا وقت کافی برای رفتن به باشگاه را ندارند نکاتی را آموزش بدهیم که به راحتی در طول روز انجام دهند و در طولانی مدت اندام خود را متناسب کنند.

پاکسازی لوله گوارش و کبد از روش‌های مهم در درمان چاقی

مدیر آموزشی انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: پاکسازی لوله گوارش و کبد از روش‌های مهم در رفع چاقی افراد است، همچنین ورزش سریع و قوی به‌ویژه پیش از غذا, پرهیز از سکون و بی‌تحرکی, پرهیز از غذاخوردن بلافاصله پس از ورزش و فعالیت بدنی توصیه می‌شود.

اگر قصد برداشتن خال هایتان را دارید حتما بخوانید

خال‌ها ضایعات پوستی مسطح یا برجسته پوست هستند که روی پوست دیده می‌شوند. خال‌ها معمولا ابتدا ضایعات قهوه‌ای رنگ مسطح و صاف، شبیه به کک و مک هستند. با گذشت زمان ممکن است بزرگتر، پررنگ‌تر و یا برجسته‌تر شوند.