نوامبر 2016 - پزشکی

سوزن سوزن شدن دست و پا و علت های مختلف آن

سوزن سوزن شدن، حسی شایع است که در دست و پا و قسمت‌های مختلف بدن ایجاد می‌شود . این حالت برای برخی افراد بسیار آزاردهنده است. در اغلب موارد این حالت موقتی است اما گاهی نیز می‌تواند دائمی باشد.

ورم شکم ،۸ علت پنهان ورم و بزرگی شکم

اگر با وجود تمام تلاش هایتان موفق به کوچک کردن شکمتان نمی شوید باید به دنبال دلایلی باشید که مانع از صاف شدن شکمتان می شود. در این مطلب شما را با این عوامل پنهان که باعث دلسردی می شوند بیشتر آشنایتان می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

بکارت ذهنی چیست و چه عوارضی دارد؟ + تفاوت با بکارت جسمی

در باره بکارت مطالب زیادی شنیده و یا مطالعه کرده ایم ولی شاید در مورد بکارت ذهنی چیزی نشنیده باشیم و یا اطلاع زیادی در مورد آن نداشته باشیم، ما سعی کرده ایم اطلاعات اولیه در مورد معنی و مفهوم بکارت ذهنی را برای شما بیان کنیم

دوران قاعدگی و راهکارهایی برای کاهش و درمان درد های قاعدگی

در دوره تخمک گذاری و قاعدگی که نوعی پاک سازی طبیعی بدن در ناحیه رحم محسوب می شود، تغییرات شگفت انگیزی در بدن اتفاق می افتد. در اواسط دوره تخمک گذاری، تمایل به برقراری رابطه زناشویی به اوج خود می رسد. هم چنین بسیاری از زنان در این دوره، انرژی بیشتری در خود احساس می کنند.

سرطان کبد را با قهوه از خود دور کنید

سرطان کبد سرطان کبد ( به انگلیسی: Liver Cancer ) با علائم و نشانه‌هایی مانند ایجاد زردی در فرد و ضعف شناسایی میشود.بروز این نوع سرطان در مردان نسبت به زنان بیشتر بوده و علل اصلی ابتلا به آن میتواند مربوط به مصرف بیش از حد الکل، اضافه وزن و چاقی، هپاتیت سی و… باشد.محققان […]

لکه های قهوه ای پوست نشانه ای از سمی بودن کبد است

زردی پوست و قسمت سفیدی چشم یا همان یرقان، خارش بدن، احساس درد سمت بالا و راست شکم، خستگی مفرط، بی اشتهایی، حالت تهوع و استفراغ، تیرگی ادرار و وجود لکه های قهوه ای رنگ در پوست ازسمی بودن کبد حکایت دارند.

لکه بینی چیست؟ چگونه لکه بینی و قاعدگی را از هم تشخیص دهیم؟

تفاوت اصلی بین لکه بینی و قاعدگی در حجم خونی است که از طریق واژن تخلیه می‌شود. خونریزی از طریق واژن در لکه بینی بسیار اندک است و می‌توان از آن چشم پوشی کرد در حالیکه خونریزی در دوران قاعدگی ممکن است سه الی پنج روز طول بکشد.