مارس 2017 - فرهنگ و هنر

همسر افشین یداللهی درگذشت!+تصاویر

شبنم رحمتیان؛ همسر افشین یداللهی؛ پس از ۱۵ روز بستری بودن در بیمارستان؛ صبح امروز درگذشت. ۲۵ اسفند ۹۵ افشین یداللهی شاعر و ترانه‌سرا در تصادف رانندگی در جاده هشتگرد درگذشت

وضعیت امیر آتشانی پس از روزها بیماری!+تصاویر

امیر آتشانی که پیش از نوروز ۹۶ در بیمارستان بستری بود اظهار کرد که در حال حاضر حال عمومی اش خوب است ولی به دلیل مشکل ریوی نمی تواند به راحتی راهه برود و باید مجددا در بیمارستان بستری شود.

ناصر هاشمی :سال گذشته سال خوبی برای من بود!+تصاویر

بازیگر فیلم “برادرم خسرو” گفت: سال نو را به تمام هموطنان عزیزم تبریک می گویم و امیدوارم در کمال صحت و سلامت در کنار خانواده هایشان زندگیی کنند. امیدوارم سال ۹۶ برای تمام اقشار کشور سالی پربرکت و پرروزی باشد.

سحر قریشی با تعریف خاطره ای از فساد در سینما گفت!+تصاویر

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ضمن انتقاد از وجود فساد در سینما گفت: چیزهایی عجیبی تاکنون شنیده‌ام و سر صحنه می‌بینم. متاسفانه بسیاری از بانوان علاقه مند به بازیگری هیچ موقع به این دفاتر نمی‌رسند و اگر برسند به دفاتری خواهند رسید که دفتر نیست.

رضا صادقی و عکسهای خانوادگی وی!

رضا صادقی اصالتاً از شهریست بنام میناب «روستای کریان» و در ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۸ در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد.

هیچگاه نمی توان به عباس کیارستمی چنین برچسبی زد!+تصاویر

طهماسب صلح جو منتقد برجسته سینمای کشور در اولین نوروزی که عباس کیارستمی دیگر در میان ما نیست ضمن ادای احترام به روح وی گفت: سینمای کیارستمی جریان متفاوتی داشت و از سینمای جذاب، دوست داشتنی و عامه پسند جدا بود اما کیارستمی جریانی را در سینمای جهان پایه گذاری کرد و با نوع قصه گویی، شخصیت پردازی، قصه گویی، استفاده از عناصر مستند و استفاده از بازیگران غیر حرفه ای الگوهایی را به دنیا ارائه داد و دنیا این الگوها را پسندید و استفاده کرد؛ توصیه من این است که کیارستمی را با زباله هایی که عاشق راه رفتن روی ردکارپت جشنواره های جهانی هستند مقایسه نکنید!

لاله اسکندری : سال ۹۵ از هر نظر برای من سال بدی بود!+تصاویر

انگار همین دیروز بود. سریال خاک سرخ که در سال ۱۳۸۱ پخش می شد، سریالی به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با بازی حبیب رضایی، پرویز پرستویی، بهناز جعفری،، مهتاب کرامتی و جوانی به نام لاله اسکندری- از آن روزها ۱۵ سال گذشته و لاله خانم اسکندری همچنان جزو بازیگرانی است که در خاطره ایرانی ها مانده است.

مراسم ترحیم علی معلم تهیه کننده سینما با حضور چهره ها+تصاویر

مراسم ترحیم زنده یاد علی معلم همزمان با سومین روز درگذشت این منتقد و تهیه کننده سینما برگزار شد. جمع زیادی از اهالی فرهنگ و هنر عصر جمعه ۲۷ اسفند ماه در مسجد جامع شهرک غرب به یاد علی معلم که چند روز قبل بر اثر حمله قلبی به طور ناگهانی درگذشت گرد هم آمدند.

روزهای بی‌ قراری و اشتباهی عجیب در این سریال!+تصاویر

«همسرم پس از یک سال از مرگ مغزی نجات یافت!» جمله‌ای که هرشب در قسمت‌های مختلف یک سریال تلویزیونی تکرار می‌شود؛ جمله‌ای غیرعلمی که می‌تواند در باور و سواد سلامت مردم تأثیر بسیار منفی و مخربی وارد کند، علی‌الخصوص در زمینه پیوند از مرگ مغزی.