علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی- نیک صالحی

گوسفند ، اطلاعات جامع درباره گوسفند از پرواربندی و رشد بره شیری تا زایمان گوسفند

گوسفند پستانداری اهلی و حیوانی اجتماعی است که اصولا در گله زندگی می کنند. گوسفند حیوانی گیاهخوار می باشد که از علف، برگ و یونجه تغذیه می کند ، گوسفندها به خاطر پشم، گوشت و شیرشان پرورش می یابند . دراین مقاله به کاملترین اطلاعات در مورد گوسفند خواهیم پرداخت .

فرش مخصوص سگ چه ویژگی هایی دارد؟

دراین مطلب به مهم ترین ویژگی های فرش مناسب نگهداری سگ خواهیم پرداخت ، به نظر شما بهترین فرش برای نگهداری سگ چه فرشی است؟با ما همراه شوید .

۷ تفاوت سگ گلدن رتریور با لابرادور رتریور

وقتی درباره انتخاب از بین سگ گلدن رتریور و لابرادور رتریور به میان می‌آید، تصمیم گرفتن اینکه کدام سگ برای شما بهتر است، می تواند دشوار باشد. انتخاب از بین دو نژاد سگ که از نظر خصوصیات رفتاری بسیار شبیه به هم هستند واقعا کار سختی است.

چگونگی حفظ و نگهداری کاکتوس

نگهداری کاکتوس , عمده‌ترین تکثیر رویشی کاکتوس‌ها روش کاتینگ Cutting یا قلمه زدن است. قلمه زدن در کاکتوس به فصل بستگی دارد و بهترین فصل برای آن اوایل تابستان می‌باشد.

سال نوری چیست ؟

استفاده از واحد سال نوری در محاسبه فواصل آسمانی، به دلیل بزرگی فواصل میان اجرام کیهانی، بسیار مناسب است و این واحد به ما کمک می‌کند تا بهتر فهمیم که چقدر دور از هم قرار داریم. دراین مطلب با استفاده از فیلم به درک درست در مورد سال نوری خواهیم پرداخت .

سگ های اصیل ایرانی از سرابی و قدرجونی تا پژدر و خراسانی

سگ یکی از پرطرفدارترین حیوانات خانگی در جهان است و از زمان‌های قدیم به عنوان همراهان انسان‌ها در زندگی مشترک شناخته شده‌اند. این حیوانات وفادار، باهوش و همدمی قابل اعتماد هستند و ارتباط ویژه‌ای با انسان‌ها برقرار می‌کنند. سگ‌ها به عنوان سگ‌های نگهبان، سگ‌های راهنما، سگ‌های جستجو و نجات، سگ‌های شکاری و حتی سگ‌های خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از کجا بذر سبزیجات بخریم ؟

دراین مطلب به فایده های  مصرف سبزیجات برای انسان و همچنین بهترین مکان برای کاشت بذر سبزیجات خواهیم پرداخت ، به نظر شما از کجا بذر سبزیجات بخریم ؟ با ما همراه شوید .

اهمیت کیفیت غذای حیوانات خانگی

دراین مطلب به اهمیت کیفیت غذای حیوانات خانگی خواهیم پرداخت ، به راستی از نظر شما به عنوان صاحب یک خیوان خانگی ، چه معیارهایی برای غذای حیوانات خانگی مهم است؟ جهت اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید .

اخذ پذیرش دانشگاه و اقدامات مرتبط با آن

مترجمان ما در دارالترجمه فدرال که در زمینه ترجمه اسناد رسمی، ترجمه مقالات رسمی و… فعالیت می‌کنند، آماده ارائه خدمات ترجمه به شما هستند. اگر قصد مهاجرت تحصیلی، کاری، سفر و … را دارید و نیازمند ترجمه متون ،اسناد و همچنین کارت واکسن کرونای خود هستید ما فدرال را به عنوان بهترین دارالترجمه صادقیه ، غرب، شرق و شمال تهران به شما معرفی می‌کنیم

خوراک دام دولتی

در این مقاله به معرفی مکانی برای خرید خوراک دام با نرخ دولتی می پردازیم

نگهداری و دستی کردن مرغ عشق

مرغ عشق یکی از زیبا ترین نوع پرندگان است که نقش و نگار روی بال و تنه پرنده نشانه زیبایی قدرت خداوند است که چنین نقاش ماهریست

گرماتاب واقعی را بشناسید

محصولات گرماتاب با ضمانت نامه انحصاری شرکت ایران مشعل که شامل ۵ سال گارنتی طلایی فن و مشعل ، ۱۰ سال گارانتی لوله های تابشی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد، عرضه میگردد.

معرفی شرکت کم کام

سابقه مصرف مواد شیمیایی به صدها سال پیش برمی گردد ولی امروزه بازار بیشترین تقاضای مواد شیمیایی اصلی و با کیفیت را دارد. کم کام یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی مورد استفاده درمصارف مختلف مثل صنعت، کشاورزی، دارویی و…می باشد. شرکت کم کام کیفیت کالا را همراه با قیمت مناسب برای شما تضمین می کند.