دسامبر 2016 - روانشناسی

چگونه از خودکشی جلوگیری کنیم؟

وقتی کسی خودکشی می کند، از خود می پرسید چرا من متوجه نشدم او چنین خیالاتی را در سر می پرواند. چرا نتوانستم کمکش کنم؟ چرا نتوانستم درمان درد او باشم تا سهم ناچیزم را در زندگی او ادعا کنم. آیا درد اوچنان بی درمان بوده است که تصمیم گرفته در این سن کم به زندگی اش خاتمه دهد.

در مقابل انتقادها چه کنیم |انتقادها دردناکند امابسیار ارزشمند و هدایتگر می توانند باشند‎

انتقاد سازنده در مقابل انتقادها چه کنیم ,انتقادها معمولا دردناکند اما در عین حال بسیار ارزشمند و هدایتگر می توانند باشند‎.اکثر اوقات وقتی کمپانی ها تلاش می کنند تا خیلی زود به جایگاه بالاتری دست پیدا کنند، انتقادهای تند از کسب و کار پا به میدان می گذارند.انتقادها معمولا دردناکند اما در عین حال بسیار […]

مقابله با وسواس در کودکان ,بهترین نوع درمان اختلال وسواس در کودکان چیست؟

وسواس در کودکان مقابله با وسواس در کودکان ,بهترین نوع درمان اختلال وسواس در کودکان استفاده از روش های رفتاردرمانی است دختر ۵ ساله ام جدیدا مرتب دست هایش را می شوید و نسبت به چرب و چسبناک شدن دست هایش خیلی حساس شده است و بارها میز غذا را ترک می کند تا دستهایش […]

درمان اضطراب |بدترین راه های مقابله با اضطراب را بشناسید

محققان می گویند اضطراب یک ویروس واگیردار است و راحت تر از آنچه فکرش را می کنید، می تواند راهش را به زندگی تان باز کند؛ اما همین پژوهشگران معتقدند گرچه اضطراب جزء جدانشدنی ای از زندگی این روزهاست. اما خود شما هم با برخی اشتباه ها، به شدت گرفتنش کمک می کنید.

شاد بودن را تمرین کنید,۱۲ روش فوق العاده برای شاد بودن

در این مطلب می خواهیم در خصوص روش های شادتر بودن صحبت کنیم. روش هایی که از نظر علمی نیز به اثبات رسیده اند و به ما کمک می کنند تا ابر غم و غصه را از آسمان زندگی مان پس بزنیم. شاید نتوانیم یک شبه تمام این روش ها را در زندگی پیاده کنیم، اما بهتر است تلاش مان را بکنیم.

افراد موفق ۷ عادت مناسب برای رسیدن به موفقیت در زندگی دارند

بیشتر افراد موفق برای رسیدن به موفقیت عادت های مناسبی داشته اند. معمولا عادت افراد موفق بخش زیادی و ۹۵ درصد از رفتار آن ها را شکل می دهد. می گویند هر چیزی که تاکنون هستید و هر آنچه در آینده خواهید شد، بسته به عادت هایی است که در خودتان شکل می دهید.