بایگانی‌ها سینمای ایران و جهان - سینمای ایران و جهان

حمید صفت در سریال هفت سر اژدها از زیرزمین تا قلب تلویزیون

حمید صفت که خواننده رپ می باشد از وی از این به بعد به عنوان بازیگر خواننده می توان یاد کرد زیرا به جز عرصه موسیقی در عرصه بازیگری نیز فعالیت داشته و بعد از نمایش لامبورگینی و فیلم شاه کش این بار در سریال هفت سر اژدها بازی کرده است.

عکس های نفیسه روشن در نقش طناز در سریال رستگاری

بازیگر سریال های آسوده باش ، گیلدخت ، مانکن و کمکم کن در تازه ترین کار هنری خود که از تلویزیون پخش می شود در سریال رستگاری به کارگردانی مسعود ده نمکی در نقش طناز بازی کرده و این مجموعه در ایام ماه مبارک رمضان و عید از تلویزیون پخش می شود.

درخشش پیمان معادی در نقش آرمان در سریال افعی تهران

پیمان معادی که یکی از ستاره های مطرح سینما در ایران و جهان می باشد و در هالیوود نیز بازی کرده در اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی در سریال افعی تهران در نقش آرمان بیانی بازی کرده و این سریال نیز نوشته وی بوده است.

حسنا قبادی در نقش نگار در سریال گناه فرشته

حسنا قبادی که در عرصه تئاتر حضور فعال به عنوان بازیگر و کارگردان داشته بعد از بازی در فیلم سینمایی غریب در سریال گناه فرشته در نقش نگار بازی کرده و تصویری از وی در سریال رستگاری مسعود ده نمکی منتشر شده است.

زندگی امیر کاظمی بازیگر اسکار و همسرش مهتاب محسنی

امیر کاظمی که به تازگی در شبکه نمایش خانگی در سریال روزی روزگاری مریخ این بار در برنامه اسکار مهر ان مدیری حضور داشته و بازی اش مورد توجه قرار گرفته و در این برنامه درباره همسرش مهتاب محسنی نیز صحبت کرده است.

علیرضا جعفری بازیگر فیلم عروس خیابان فرشته از کودکی تا خانواده هنرمند

علیرضا جعفری بازیگر جوان که کار هنری خود را از کودکی با سریال متهم گریخت و فیام نوبت لیلی آغاز کرده و برادرزاده امیر جعفری بازیگر مشهور می باشد و در عرصه تئاتر سینما و تلویزیون فعالیت دارد و در فیلم عروس خیابان فرشته بازی کرده است.

جشن تولد ستاره سادات قطبی با استایلی زیبا در کنار خانواده و دوستانش

ستاره سادات قطبی جشن تولد ۳۸ سالگی اش را در کنار خانواده و دوستانش جشن گرفته و تصاویری از این جشن شیک و زیبا را با انتشار دلنوشته ای خاص در صحفه شخصی اش منتشر کرده و گفتنی است او به تازگی در سریال بازپرس بازی کرده است.

درگذشت پردیس افکاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون + علت فوت

پردیس افکاری در اواسط دهه ۹۰ به ترکیه رفت و با شبکه جم همکاری کرد اما بعد از مدتی این شبکه را ترک کرد و مشخص نیست این بانوی هنرمند چه وقت به ایران بازگشته و اکنون خبر فوت وی توسط خانواده اش رسانه ای شده است. روحش شاد و یادش گرامی باد.

دیبا زاهدی در نقش نازلی در سریال گناه فرشته

دیبا زاهدی بعد از حضورش در سریال آقازاده و همبازی شدن با مهدی سلطانی برای دومین بار در کنار وی در سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا بازی کرده و این بازیگر جوان نقش دختری به نام نازلی را در این سریال بازی کرده است.

نگاهی به کارنامه سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

سانیا سالاری فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد و کار هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و با بازی در نقش ارغوان در سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی برای اولین بار در قاب تلویزیون ظاهر شد و به شهرت رسید.

تیپ بازیگران در اکران فیلم ۵۲ هرتز از شقایق فراهانی و پسرش تا علیرضا استادی

فیلم سینمایی ۵۲ هرتز به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه‌ کنندگی ابراهیم اصغری می باشد امیر غفارمنش بازیگر مشهور به عنوان نویسنده و بازیگر در این فیلم حضور دارد و شقایق فراهانی و پسرش سام حسامی نیز بازی کرده اند.

فهیمه مومنی بازیگر افرا در سریال بیست کووید

فهیمه مومنی که با سریال افرا به اوج شهرت رسید این شب ها در شبکه سه سیما در سریال بیست کووید به کارگردانی هادی حاجتمند حضور دارد و تجربه ای متفاوت در یک مجموعه کمدی در کنار بازیگران مشهور کسب کرده است.

امیر زبده‌ مدل ایرانی ، در مراسم تولد میلیاردرهای ایرانی

امیر زبده ، مدل و بازیگر ایرانی است ، که از او به عنوان پدر مدلینگ ایران یاد می‌شود وی همچنین اولین مانکن و فتو مدل ایرانی می باشد . در این مطلب مدل معروف ایرانی در مراسمی که مهندسان درجه یک کشور حضور داشتند با استایلی متفاوت حضور پیدا کرد. در ادامه برای مشاهده عکس ها و فیلم این مراسم ، با ما همراه شوید .

چهره ها در مراسم ختم همسر علیرضا قربانی از مهران مدیری تا بهنوش طباطبایی

مراسم یادبود بانو منیر سادات غیاثی همسر علیرضا قربانی با حضور چهره های مشهوری ظهر یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد و هنرمندان سینما و موسیقی و چهره های مشهور سیاسی در این مراسم حضور داشتند.

بازیگران در اکران فیلم سینمایی آپاراتچی از رضا ناجی تا بهنام تشکر

فیلم آپاراتچی درباره دلبستگی‌ های یک نقاش ساختمان عاشق سینما می باشد که بازیگران این فیلم در مراسم اکران آن در چهل و دومین جشنواره فجر حضور یافتند که در ادامه تصاویری از تورج الوند و رضا ناجی با بهنام تشکر و … را می بینید.

تیپ بازیگران در اکران فیلم شور عاشقی از پیام احمدی نیا تا شهره موسوی

بازیگران و سازندگان فیلم سینمایی شور عاشقی در اکران مردمی این فیلم در سینما استقلال در چهارمین روز از جشنواره فجر حضور یافتند. گفتنی است این فیلم به کارگردان داریوش یاری می باشد و در جشنواره فجر چهل و دوم حضور متفاوت را تجربه کرده است.

بازیگران بهشت تبهکاران در مراسم فتوکال از سحر جعفری جوزانی تا حسام منظور

فیلم سینمایی بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری‌ جوزانی روز گذشته نشست خبری این فیلم با حضور بازیگرانش از جمله رضا یزدانی , حسام منظور , سحر جعفری جوزانی , امیرحسین آرمان , بهنام تشکر و … برگزار شده است.

استایل هنرمندان در اکران فیلم آبی روشن از سارا حاتمی تا مرتضی امینی تبار

فیلم سینمایی آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه‌ پاشا و تهیه کنندگی سید محمدحسین میری در چهل‌ و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و شب گذشته مراسم اکران مردمی این فیلم در پردیس کوروش با حضور بازیگران مشهورش برگزار شده است.

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر نقش شهید حسین همدانی در فیلم آسمان غرب

آرمین رحیمیان بازیگر مشهور سینما به تازگی در قامت سردار شهید حسین همدانی از فرماندهان ارشد سپاه در جشنواره فیلم فجر در فیلم سینمایی آسمان غرب به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری بازی کرده و نقشی متفاوت خلق کرده است.

الهام پاوه نژاد در برنامه علی ضیاء از ممنوع التصویری‌ تا همسر و دخترش

الهام پاوه نژاد برای اولین بار در برنامه ای درباره زندگی دخترش با همسرش در خارج از ایران و ممنوع التصویری‌ در تلویزیون صحبت کرده و لازم به ذکر است که وی در عرصه تئاتر فعالیت داشته و اکنون در شبکه نمایش خانگی در دفتر یادداشت بازی کرده است.

همسر پیمان طالبی مجری مشهور برنامه طبیب و دخترش

پیمان طالبی با برنامه طبیب از شبکه سه سیما در تلویزیون حضور دارد و همچنین او مجری برنامه هفتگی زنده رود در شبکه استانی اصفهان می باشد و به جز اجرا به عنوان گوینده رادیو و نوازنده نیز فعالیت دارد و از چهره های مشهور می باشد.