بایگانی‌ها سینمای ایران و جهان - سینمای ایران و جهان

بیوگرافی امیرحسین مدرس و ماجرای ازدواج اول و دومش

ایلیا پسر امیرحسین مدرس به عنوان یک خواننده در برنامه صداتو حضور دارد و خوانندگی او با پدرش در این برنامه حسابی غوغا کرده و گفتنی است این پسر جوان از همسر اول آقای بازیگر می باشد و ایشان از همسر دومش فرزندی ندارد.

بیوگرافی بهار محمدپور بازیگر نقش ساناز در سریال هفت سر اژدها

بهار محمدپور بازیگر جوان که به سریال هفت سر اژدها به اوج شهرت رسیده در این سریال در کنار مجید واشقانی و حمید گودرزی خوش درخشیده است و به جز بازیگری سابقه کارگردانی فیلم کوتاه را نیز دارد و دانش آموخته طراحی صنعتی می باشد.

درخشش سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران در نقش مشتاق

سحر دولتشاهی بعد از بازی در سریال های قورباغه و می خواهم زنده بمانم در سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و خانم بازیگر در نقش خانم مشتاق بازی کرده است.

عکس های پرنیا کربلایی در نقش رعنا در سریال اکازیون

پرنیا کربلایی در سریال های رستگاری و اکازیون با آزادی مشروط و رقص روی شیشه بازی کرده و دو سریال رستگاری و اکازیون وی یکی در تلویزیون و دیگری در شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد و این بازیگر جوان تجربه ای تازه کسب کرده است.

ماجرای دروغ ۱۳ مرجانه گلچین و یک بازی خطرناک با رسانه

مرجانه گلچین جند روز قبل از سیزده بدر در صحفه شخصی خود با انتشار ویدیویی که کاملا واقعی به نظر می رسید اعلام کرد که بعد از سال ها تلاش در عرصه بازیگری از این حرفه خداحافظی می کند و بعد از سیزده بدر عنوان کرده که دروغ ۱۳ بوده است.

علت فوت رضا داوودنژاد بازیگر مشهور / از تولد تا ازدواج و درگذشت

رضا داوودنژاد بازیگر سینمای ایران که از یک خانواده هنری وارد عرصه سینما تئاتر و تلویزیون شده بود و از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شده و در بیمارستانی در شیراز بستری بود در سن ۴۴ سالگی درگذشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

گشت‌ و گذار عاشقانه بهرام رادان با فرزند تازه به دنیا آمده‌ اش

بهرام رادان بازیگر و تهیه کننده معروف سینما که سال گذشته با مینا مختاری طراح معروف ازدواج کرد به تازگی صاحب فرزند پسر شده اند و آقای بازیگر تصاویری از قدم زنی عاشقانه خود با پسرش را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده است.

درگذشت پدر رعنا آزادی ور بازیگر سریال زخم کاری

رعنا آزادی ور بازیگر سریال های سرگیجه و زخم کاری در سوگ نشسته است و خبر فوت پدر این بازیگر مشهور در فضای مجازی منتشر شده و تصویری از وی که در کنار پدرش ثبت شده مربوط به نمایشگاه عکس همسرش مهدی پاکدل می باشد.

حمید صفت در سریال هفت سر اژدها از زیرزمین تا قلب تلویزیون

حمید صفت که خواننده رپ می باشد از وی از این به بعد به عنوان بازیگر خواننده می توان یاد کرد زیرا به جز عرصه موسیقی در عرصه بازیگری نیز فعالیت داشته و بعد از نمایش لامبورگینی و فیلم شاه کش این بار در سریال هفت سر اژدها بازی کرده است.

عکس های نفیسه روشن در نقش طناز در سریال رستگاری

بازیگر سریال های آسوده باش ، گیلدخت ، مانکن و کمکم کن در تازه ترین کار هنری خود که از تلویزیون پخش می شود در سریال رستگاری به کارگردانی مسعود ده نمکی در نقش طناز بازی کرده و این مجموعه در ایام ماه مبارک رمضان و عید از تلویزیون پخش می شود.

درخشش پیمان معادی در نقش آرمان در سریال افعی تهران

پیمان معادی که یکی از ستاره های مطرح سینما در ایران و جهان می باشد و در هالیوود نیز بازی کرده در اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی در سریال افعی تهران در نقش آرمان بیانی بازی کرده و این سریال نیز نوشته وی بوده است.

حسنا قبادی در نقش نگار در سریال گناه فرشته

حسنا قبادی که در عرصه تئاتر حضور فعال به عنوان بازیگر و کارگردان داشته بعد از بازی در فیلم سینمایی غریب در سریال گناه فرشته در نقش نگار بازی کرده و تصویری از وی در سریال رستگاری مسعود ده نمکی منتشر شده است.

زندگی امیر کاظمی بازیگر اسکار و همسرش مهتاب محسنی

امیر کاظمی که به تازگی در شبکه نمایش خانگی در سریال روزی روزگاری مریخ این بار در برنامه اسکار مهر ان مدیری حضور داشته و بازی اش مورد توجه قرار گرفته و در این برنامه درباره همسرش مهتاب محسنی نیز صحبت کرده است.

علیرضا جعفری بازیگر فیلم عروس خیابان فرشته از کودکی تا خانواده هنرمند

علیرضا جعفری بازیگر جوان که کار هنری خود را از کودکی با سریال متهم گریخت و فیام نوبت لیلی آغاز کرده و برادرزاده امیر جعفری بازیگر مشهور می باشد و در عرصه تئاتر سینما و تلویزیون فعالیت دارد و در فیلم عروس خیابان فرشته بازی کرده است.

جشن تولد ستاره سادات قطبی با استایلی زیبا در کنار خانواده و دوستانش

ستاره سادات قطبی جشن تولد ۳۸ سالگی اش را در کنار خانواده و دوستانش جشن گرفته و تصاویری از این جشن شیک و زیبا را با انتشار دلنوشته ای خاص در صحفه شخصی اش منتشر کرده و گفتنی است او به تازگی در سریال بازپرس بازی کرده است.

درگذشت پردیس افکاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون + علت فوت

پردیس افکاری در اواسط دهه ۹۰ به ترکیه رفت و با شبکه جم همکاری کرد اما بعد از مدتی این شبکه را ترک کرد و مشخص نیست این بانوی هنرمند چه وقت به ایران بازگشته و اکنون خبر فوت وی توسط خانواده اش رسانه ای شده است. روحش شاد و یادش گرامی باد.