فوریه 2017 - چه خبر از کجا ؟

مارتین اسکورسیزی کارگردان هالیوود و تلاش برای اولین همکاری با آل پاچینو!+تصاویر

در روزهای اخیر رسانه‌های معتبر سینمایی اخبار تایید نشده‌ای را منتشر کرده اند از مذاکرات محرمانه نت‌فلیکس بر سر فیلم جدید مارتین اسکورسیزی. ظاهرا نت‌فلیکس در صدد به دست آوردن حق پخش «مرد ایرلندی» با مبلغ حیرت‌انگیز ۱۰۰ میلیون دلار است! این فیلم که برای نمایش در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ آماده خواهد شد، بازگشت اسکورسیزی با همراهی رابرت دنیرو به ژانر گنگستری به شمار می‌آید.

ماریکا روک از محبوب ترین بازیگران زن کشور آلمان جاسوس از کار در آمد!+تصاویر

یکی از محبوب ترین بازیگران زن کشور آلمان در دوران پس از جنگ جهانی، جاسوس شوروی بوده است. روزنامه گاردین بر اساس اطلاعات طبقه بندی شده ای که تازه از سوی سرویس اطلاعاتی بریتانیا منتشر شده است، اخیرا این ادعا را مطرح کرده.

مایلی سایرس خواننده پاپ آمریکایی و بیوگرافی و عکسهای جدید وی!

مایلی پس از آغاز هانا مونتانا در مارس ۲۰۰۶ بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. به دنبال موفقیتهای این برنامه تلویزیونی، در اکتبر ۲۰۰۶ یک سی دی شامل ۸ ترک که توسط مایلی سروده شده و مربوط به ترانه‌های این سریال می‌شد به بازار عرضه شد.

جنیفر گارنر و بن افلک به طور رسمی از یکدیگر طلاق می گیرند!+تصاویر

بر اساس اعلام مجله Us Weekly، جنیفر گارنر و بن افلاک پس از دو سال جدایی آماده می شوند تا به طور رسمی از یکدیگر طلاق بگیرند. البته تمام این اطلاعات از طریق یکی از منابع نزدیک به این زوج درز پیدا کرده است و معلوم نیست حقیقت داشته باشد.

سرطان سینه و مهمانی بازیگران مشهور هالیوود برای جمع‌آوری کمک!+تصاویر

تام فورد کارگردان و طراح مشهور لباس، در یک مهمانی عصرانه فراموش نشدنی که تام هنکس از جمله حاضران در آن بود، و شماری از چهره‌های مشهور دیگر و نیز میرا بیبلویت مدیر بنیاد تحقیق سرطان سینه در آن حضور داشتند، مورد تجلیل واقع شد.