دسامبر 2016 - اقتصاد

قبوض جدید گاز |راز قبوض نجومی گاز کشف شد

قبوض جدید ارسال شده گاز با بند جدیدی همراه است که اعلام می‌کند:« مشترک گرامی با توجه به مصوبه قانون بودجه سال ۹۵، تعرفه فروش گازبهای خانگی از تاریخ ۹۵/۰۷/۰۳ الی تاریخ ۹۵/۰۸/۰۳ براساس نرخ مصوب ۱۵۰۰ ریال به ازای هر متر مکعب گاز محاسبه می شود.

قیمت سکه و دلار ریزش کرد + جدول

نرخ دلار امروز در بازار تهران باز هم روند کاهشی داشت و با نرخ ۴۰۲۵ تومان عرضه شد همچنین انواع سکه طلا هم با قیمت کمتر نسبت به دیروز عرضه شدند؛ ‌کاهش نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به دیروز ۳۰ هزار تومان بود.

گران شدن مسکن چقدر واقعی است؟

میانگین قیمت مسکن شهر تهران در آذرماه امسال در حالی با رشد ۷.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بود که تورم نقطه به نقطه در همین ماه ۹.۲ درصد گزارش شد؛ یعنی قیمت واقعی مسکن در بازه یکساله افت ۱.۵ درصدی را تجربه کرده است.

شرط افزایش مبلغ یارانه نقدی چیست؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که دولت نسبت به حذف یارانه دهک های پردرآمد اقدام نکند امکان افزایش یارانه نقدی وجود ندارد.

اقدام عجیب ایرانسل در ثبت سیم کارت های بی هویت

موضوع ثبت سیم کارت های فاقد هویت آنجا حساس می شود که اگر شما سیم کارت و شماره موبایل فردی را همراه داشته باشید، می توانید با داشتن کارت ملی، آنرا به نام خود بزنید و نیازی به حضور مالک قبلی سیم کارت یا فروشنده سیم کارت نیست.